ist MT 13 mayıs kefken gezisi

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
[İSTANBUL-MT] DUR DURAK YOK KEFKEN GEZİSİ


[yt]lJfwuvo9gl0[/YT]

[yt]zmnw8M120h0[/YT]

[yt]F53AFMQaaO0[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kimler var?.....Başka foto da isteriz....Saankim motor almışın gibi geldi bana.....Habire gezilere katılıyosun da.....Gizleme artık bizden....Nereye koydun motoru?....:p
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.






 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
69
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi resimlere devam benden beklemeyin up yapamıyorun beni gördü bugün :( kafayı yiyecem ama bugünolmassa başka gün yappaacccaaammm kafaya taktım devam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya levent bugün söyleyecektim araya laf girdi. Senin motorun başka bir örneği yok şu alemde kıymetini bil:) Varsa olan söylesi; siyah grenajlı, bordo çamurluklu başka motor var mı:)

Bu arada macit beni de yormuş bugün:( LEvent motor kulağı işine ciddi bakalım be ya........
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada
resimleri ben çektim vidolar tamamen benim kurgum
tüm hakları saklıdır :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sefere resimler güzel olmus ögreniyorsun fırat
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi bir makina olunca daha da iyi oluyor....
Ehh bide bugün formumdaydım daha neler var neler şileden sonraki orman yolunda neler çektim offf video falan var
ama manzara süperdi ağaçlar tamamen yolun üstünü kapamış gök yüzü görünmüyodu beee aslında keşke orda dursaydık
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fırat su stickerida sayfaya koysana ben bulaadım ist mt de
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
image çok agır yol alıyor yarın hem videoları ve resimleri başkan atar artık iyi insanların yatma saati,iyi akşamlar
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle gezideki tüm kardeşlarime abilerime çok teşekkür ederim çok mükemmel bir gün geçirdim harika bir geziydi. Grup sürüşü olayını yavaş yavaş çözüyoruz bir dahakine daha iyi olur



Birlikte nice nice kilometrelere :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
gençler ben virajlara hasta oldum birdaha oralara gaz açalım öymende artçım olacak:queen:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze günaydın iyi haftalar :) :rendeer:
bende dün yapılan gezinin (artçı) olarak zevkine vardım
artçın yapması ve yapmaması gereken herşeyi en ince ayrıntısına kadar
öğrenmiş bulunmaktayım.:mrgreen:
haaa grup sürüşünün zevki ve incelikleri derseniz"
( onasıl bişey ) ama suratlarınıza bakınca zevkli birşey olduğu kesin :pale:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese Günaydınn

Çok güzel bir gezi olmuş keşkem bende olabilseydim diğer resimleri bekliyoruz... :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel gezmişsınız erol dayı başka foto yokmu tekerinıze saglık devamını beklerız....... Gaziantep MT den selamlar
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
18
Güzel bir gezi olmuş, paylaşım için teşekkürler..
Levent, bu en güzel gezide keşke kendin kullanabilseydin...
Gittiğiniz en güzel yer, umarım bir dahaki gidişinizde bayanlarıda alırsınız:cat:
Diğer fotoları ve videoları merakla bekliyoruz...:queen:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eee resimler bu kadar değildiki ? ? ??
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
güzel gezmişsınız erol dayı başka foto yokmu tekerinıze saglık devamını beklerız....... Gaziantep MT den selamlar

üstadım yüregine sağlık resimler çok videomuzda var ama akşam hepsini atamadık image çok agır hepsini özgür(deer_152) bugün halleder Gaziantep MT ye selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst