ist froryadan selamlar :D

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar ist floryada oturuyorum adım efe soyadım tolga 18 yaşındayım cygnus rs (yamaha)kullanıyorum takım taklavat motorcuyum :D .şu ana kadar 2 kere kaza yaptım :D çöp arabasının arkasından gidiyodum bi anda yere bayaa bi su boşaldı çat die yapıştım yere (allahtan yavaş gidiyodum) 2. si de florya mc donalds da amcamlarla yemek (5 amcam var)yiyoduk evden amcamın cüzdanını almaya gittim motorla dönüşte tam mc in önünde araba sinyal vermeden dönünce kafadan girdim. adam arabadan allah belanı versin şerefsiz diye indi üstüme yürümeye başladı :D korktum bayaa. mc e koştum adam peşimden koştu bizim masaya geldim. adam yanıma geldi (bu arada hala bela okuya okuya geliyo ) amcamlar ne oldu diye kalkınca adam birden yumuşadı böle böle kaza oldu pek bişey yok dedi iyi günler dedi ve gitti. işte böyle benden bu kadar :D :rendeer:

!!!!!!!! son olarak hoysung gt 250 r ve kawasaki ninja 250 r 100 km de ne kadar yakıyor diye sorum olacaktı !!!!!!!
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Hoş geldın kardeşim araçlarda bakım ve kullanıma göre yakıt değerleri değişir.Fabrıkaların kullanım değerlerı fabrıkanın kullanım değerlerıne göre kullanırsan aynı oranı tutturabılırsın kaldıki öyle kullanmayacağımıza göre farklılıklar gösterır .Ben aynı araçları kullanan farklı kişilerden farklı yakıt değerlerı aldım ortalama olarak 140 ile 180 krş arası değişiyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst