Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 Mar 2010
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar ist floryada oturuyorum adım efe soyadım tolga 18 yaşındayım cygnus rs (yamaha)kullanıyorum takım taklavat motorcuyum
.şu ana kadar 2 kere kaza yaptım
çöp arabasının arkasından gidiyodum bi anda yere bayaa bi su boşaldı çat die yapıştım yere (allahtan yavaş gidiyodum) 2. si de florya mc donalds da amcamlarla yemek (5 amcam var)yiyoduk evden amcamın cüzdanını almaya gittim motorla dönüşte tam mc in önünde araba sinyal vermeden dönünce kafadan girdim. adam arabadan allah belanı versin şerefsiz diye indi üstüme yürümeye başladı
korktum bayaa. mc e koştum adam peşimden koştu bizim masaya geldim. adam yanıma geldi (bu arada hala bela okuya okuya geliyo ) amcamlar ne oldu diye kalkınca adam birden yumuşadı böle böle kaza oldu pek bişey yok dedi iyi günler dedi ve gitti. işte böyle benden bu kadar
:rendeer:
!!!!!!!! son olarak hoysung gt 250 r ve kawasaki ninja 250 r 100 km de ne kadar yakıyor diye sorum olacaktı !!!!!!!
!!!!!!!! son olarak hoysung gt 250 r ve kawasaki ninja 250 r 100 km de ne kadar yakıyor diye sorum olacaktı !!!!!!!