İsmail (oldcityboy) adına : Hoşgeldin Bebek ;)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederiz abileriiiiiiiiiiiiiiiiiiii :rendeer:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
hepinize cok teşekkürderim arkadaşlar..rabbim iyi bişekilde eğitmeyi hayırlı bir evlat olarak yetiştirmeyi hepimize nasip etsin..
evet bir kızım oldu gerçekten cok değişik bir duygu..anlatılması zor
şimdi aynaya bakıyorum yaa ismail sende baba olucakmıydın diyorum cok acayip bişi cook:))
bu arada eskişehir mt nin gülü aytac arkadaşım şaşırtın beni ama söyliyim kızıma motora binmeyi öğreticeksin..ayrıca eskişehir mtnin gülüsün ama tahtını bırakıcağın birisi olması lazım..papuclarınınb damda ne işi var canım yaa kırmızı kırmızı duruyorlar öğle:))şaka şaka gelin toparlanın görün bak analar ne kız doğuruyor :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah analı babalı, vatanına milletine ailesine hayırlı ve Allah'ından razı olan bir insan nasip etsin..
Amin...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Allah sağlık sıhat versin.Allah analı babalı büyütsün.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsmailcim yeğenimin ilk önce bisiklete bindiği sonra da motosiklete özendiği günleri iple çekiyorum :rendeer:

İyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ederiz :bounce:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İsmail gözün aydın...

Allah , analı, babalı, sağlıklı büyümeyi nasip eylesin... :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederiz Volkan amcası :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH analı babalı büyütsün hayırlı evlat olması dileği ile hoşgeldin minik motorcu..:rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
abooouw ben nasıl görmedim bu topiği:mrgreen:Kocakurt'la uğraşmaktan anca oturabildim pc başına.Hadi gözün aydın İsmail abi.Allah uzun ömürler versin,analı babalı büyümek nasip etsin yeğenime. (biraz geç oldu ama idare edelim artıkın:p)
Saygılarımla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederiz arkadaşlar :rendeer:

Heyyyy Ahmet kardeş sen kocakurtla uğraşmaktan vakit bulabildin mi bilmiyorum
ama bebişi gördün mü :silent: İsmaile benziyor mu :silent: Burnu ağzı nasıl :silent: Anlat yaw :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Oooo İsmail'e en yakın olanlar topiği en son görenler valla yeni gördüm gerçi kendisine ilk günden göz aydını verdim ama madem topik var adettendir diyelim İsmail'cim öncelikle babalar gününe yakın bir zamana denk getirmeni ve baba olmanı kutluyorum Sabırsızlıkla bekliyorduk sonunda geldi Hadi ALLAH bahtını güzel kılsın Analı Babalı büyüsün inşallah::hosgeldi::shhh::::plus1::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsmail'cim öncelikle babalar gününe yakın bir zamana denk getirmeni ve baba olmanı kutluyorum.
Sabırsızlıkla bekliyorduk sonunda geldi Hadi ALLAH bahtını güzel kılsın Analı Babalı büyüsün inşallah::hosgeldi::shhh::::plus1::

Gökhan çok güzel bir konuya değinmişsin, buradan bebeğe hoşgeldin demenin yanı sıra
İsmailin, babamın ve diğer babaların babalar gününü en içten dileklerimle kutluyorum :rendeer:

Sabırsızlıkla bekliyoruz yazmak konusunda da çok haklısın, cumartesi günü Volkanlarla Didemlerle buluştuk,
Emrahın esprileriyle ve sakin tavırlarıyla güldük eğlendik ama itiraf ediyorum ki; aklım hep Dilekteydi :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı evlat eylesin :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Gökhan çok güzel bir konuya değinmişsin, buradan bebeğe hoşgeldin demenin yanı sıra
İsmailin, babamın ve diğer babaların babalar gününü en içten dileklerimle kutluyorum :rendeer:

Sabırsızlıkla bekliyoruz yazmak konusunda da çok haklısın, cumartesi günü Volkanlarla Didemlerle buluştuk,
Emrahın esprileriyle ve sakin tavırlarıyla güldük eğlendik ama itiraf ediyorum ki; aklım hep Dilekteydi :cherry:

bende bütün babaların ve baba adaylarının babalar gününü şimdiden buradan kutluyorum İsmail sana artık bir sepetli motormu lazım şöyle sepetli birtane 600rr falan:mrgreen: ya ismail cin gibi adam bunu bilerek uzun hesaplamalar sonucunda denk getirmiştir hani en azından kızıma hediye alırım 1 hafta sonrada iade_yi hediye gelir:p fazla zararlı çıkmam gibisinden:bounce: :cherry:
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
ismail ALLAH analı babalı büyütsün. rabbim uzun ömür versin .o artık 600 rr falan alamaz ancak çocuk arabası alır onu iter en azından onunda üstü açık:p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
İsmail yeni gördüm haberi geç de olsa:
hayırlı uğurlu ve sağlıklı olsun inşallah.
Tebrikler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst