hepinize cok teşekkürderim arkadaşlar..rabbim iyi bişekilde eğitmeyi hayırlı bir evlat olarak yetiştirmeyi hepimize nasip etsin..
evet bir kızım oldu gerçekten cok değişik bir duygu..anlatılması zor
şimdi aynaya bakıyorum yaa ismail sende baba olucakmıydın diyorum cok acayip bişi cook

)
bu arada eskişehir mt nin gülü aytac arkadaşım şaşırtın beni ama söyliyim kızıma motora binmeyi öğreticeksin..ayrıca eskişehir mtnin gülüsün ama tahtını bırakıcağın birisi olması lazım..papuclarınınb damda ne işi var canım yaa kırmızı kırmızı duruyorlar öğle

)şaka şaka gelin toparlanın görün bak analar ne kız doğuruyor
