İsmail (oldcityboy) adına : Hoşgeldin Bebek ;)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duyduk duymadık demeyin Eskişehir MT den çok sevdiğim bir arkadaşım olan İsmailin bir kız çocuğu oldu :)

Hepinizin huzurunda, Yüce Allahım analı babalı büyütsün diyerek kendisine iyi dileklerimi göndermek istiyorum :)

Geçen hafta sonu Esklişehire gittiğimde Eskişehir MT ile görüştüm ve dört gözle İsmailden haber bekledik.
Ama bebek inatçı çıktı, cumartesi günü bizi bekletti de bekletti. Ama pazar günü dayanamadı aramıza katıldı :)

En kısa zamanda, Eskişehire gittiğim ilk hafta sonu Volkanlarla haberleşerek kendilerini ziyarete gideceğim :rendeer:

baba100131.jpg


İsmailcim ilerleyen yıllarda kızından duyacağın bu tür sözleri duyar gibiyim, tekrar ve tekrar hoşgeldin bebek :rendeer:

UNB-03-P1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Benimde yigenim 1 yaşına girdi ablası japon bebelerine benziyo tombiş yanaklı ,pikacuumm benim :queen:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
82
Allah analı babalı büyütsün, maşallah ta diyelim boncuk gözlüymüş kızımız :)
maşallah
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Vatana, Millete, Bayrağa ve Ailesine hayırlı bir evlat nasip eylesin Allah.
Bu arada bir nazar boncuğu koyayım dedim. Benim nazar boncuğumu 1985 koymuş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederiz abileri, iyi dilekleriniz için amin :rendeer:

THE_LANCET nazar boncuğu için üzgünüm :cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah analı babalı büyütsün. Nazarlardan saklasın. Maşallah ufaklığa. :):rendeer:

1172134895E1n47l.jpg
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Mevlam hayırlı ve sağlıklı bir ömür versin. Ana babasına "gözünüz aydın" diyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok ama çok teşekkür ederiz, sizin de çocuklarınızı yeğenlerinizi Allah bağışlasın :rendeer:

Yeğenimi ziyaret ettiğimde, şartlar el verirse ve İsmail de uygun görürse
eğer fotoğraflarını da sizlerle paylaşmak istiyorum.................. :bounce:

( morveötesi avatarımı kıskanmayınız lütfen :cherry: )
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
144
Allah analı babalı büyütsün inşallah ailesine ve milletine karşı hayırlı olur:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay vay vay dayınınnnn nerdesin laaaaaaaaaa :cherry: :cherry: :cherry: allah mürvetini gösterir inşallah ismail BABA oldun BABAAAAAAAAAA :queen: :queen: bi insan dünyaya getirmek ne demek dayının ? :):) onu kokluycaksın, kolunda uyutcaksın :) o senin göğsüne yaslanarak sana masum gözleriyle bakcak ıyyyy özendim valla :p:p:p:p:p:p
 
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
2
Kızımı ilk defa kucagıma aldığım günü hatırlıyorumda...İnanılmaz,anlatılamaz çok ulvi bir duygu baba olmak...Allah analı babalı buyutmeyi nasip etsin..Gözünüz aydın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst