iş ilanı hakkında

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar ,sabah çalıştığım semtte şirkete doğru yürürken bir fastfood restaurantında ''a-2 ehliyetli eleman aranıyor ''ilanını gördüm ,gittim şartları öğrendim ve buraya yazıyorum ihtiyacı olan olabilir ,malum devir işsizlik devri

ilgilenenlere

700 tl maaş + sigorta + yol parası
ilgili firmanın teli : 0212 288 02 89

semt gayrettepe -zincirlikuyu
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
şartlar iyi görünüyor çalışma saatleri nedir paki hakan abi?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şartlar iyi görünüyor çalışma saatleri nedir paki hakan abi?

arayıp sormaları lazım o kısmı aklıma gelmedi
ama bizim burası iş yerlerine hizmet veriyor büyük bir ihtimal 08:00 - 19:00 arası olabilir ama genede sormakta fayda var
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
arayıp sormaları lazım o kısmı aklıma gelmedi
ama bizim burası iş yerlerine hizmet veriyor büyük bir ihtimal 08:00 - 19:00 arası olabilir ama genede sormakta fayda var

anladım.. mutlaka birilerine ekmek kapısı olacaktır.. teşekkürler paylaştığın için..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Selam arkadaşlar ,sabah çalıştığım semtte şirkete doğru yürürken bir fastfood restaurantında ''a-2 ehliyetli eleman aranıyor ''ilanını gördüm ,gittim şartları öğrendim ve buraya yazıyorum ihtiyacı olan olabilir ,malum devir işsizlik devri

ilgilenenlere

700 tl maaş + sigorta + yol parası
ilgili firmanın teli : 0212 288 02 89

semt gayrettepe -zincirlikuyu


göstermiş olduğunuz hassasiyet için sizi kutluyorum.çok olumlu bir davranış.ihtiyacı olan bir arkadaşımız faydalanır.:cat:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Harika bir konuya el atmışsınız.Bizim dükkandada eleman sıkıntısı var.:)Herkes kıvranıyor işsizlik diye.Adama iş gösteriyoruz.3 gündür 1 kişi bile başvurmadı.Enteresan.:cyclopsan
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
abi tebrıkler bu zamanda iş ihtıyacı olan mutlak vardır değerlendırılır. duyarlılığın için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Hakan abi hassasiyetin için teşekkürler...

umarım arkadaşlara faydası olur.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hassasiyetiniz için tebrik ederim. Umarım ihtiyacı olan arkadaşların işine yarar.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bravo. göstermiş oldugunuz duyarlılıga. ihtiyacı olan mutlaka birileri irtibata geçecektir.

dayanışma budur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst