- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
- Konu Yazar
- #21
eğer işine yararsa burayı okumanı tavsiye ederim..ben yazmadım alıntı yaptım...
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/97119-standart-iridyum-buji-nedir-gerek-varmidir.html
Çok teşekkür ederim.O zaman doğru ateşleme bobini ni bulmak kaldı.
Son düzenleme: