- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar şu başlığı okudum:
http://www.motosiklet.net/forum/mar...59727-iri-insanlar-icin-baslangic-motoru.html
burada konuyu açan arkadaş aşağı yukarı benimle aynı dertten muzdarip. bede onun gibi kalıplıyım. 188 boy 91 kiloyum. ancak ben hız motoru istiyorum. çok fazla tecrübem yok ama düz yolda birkaç kez 300 ü görmüşlüğüm var. 1 kere r1 ile 2 kerede gsxr 1000 ile 300 km hız yaptım. trafikte sürüş tecrübem küçük motorlarla oldu. trafikte 250cc lik bir motordan fazlasını kullanmadım. aman aman bir motor hakimiyetiminde olduğunu zannetmiyorum. elbette 1000 lik bir motoru alıp trafiğe çıkmadım ama düz yolda sürmekle arasında epey fark olduğundan eminim.
epeyce motor modeline baktım ama resimle birşeyler anlaşılmıyor. sadece r1 ile gsxr 1000 e binipte nasıl göründüğüme bakma şansım oldu. benim için r1 düşünülemez. çok ufak kaldı. suzuki ise biraz daha iri göründüğü için çok ofsayt bir görüntü olmadı. birde sv650 ile nasıl göründüğüme bakma şansım oldu. aslında kalıplı bir motor. tabi sürmediğim için kullanımı konusunda yorum yapamıyorum. ama kadran 200. bunun bana yetmeyeceğinden eminim. bir arkadaşım bana zzr1100 önerdi. 13000 devir atıyormuş. kalıplı motor iyi gider falan dedi. internetten baktım. piyasası 8000 tl civarı ama modeli eski. 96 model bir motora güvenipte 300-320 basılırmı bilemiyorum. birde suzuki tl 1000 ler varki, resimlerden gördüğüm kadarıyla motora aşık oldum. kalıplı ve hızlı bir motora benziyor. görüntüsü çok estetik. ama yine model eski. bütçem 10000 tl civarı. fazla değil ama öğrenci bütçesi buna yetiyor
. 10000 tl ile 2007-2008 model bir race alınamayacağını biliyorum. eski model olması benim için bir problem değil. benim tek problem yapacağım şey motor ile 300 ü görmeye çalışırken 2 ye ayrılması
.
bu şartlarda bana ne önerebilirsiniz? değerli yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
http://www.motosiklet.net/forum/mar...59727-iri-insanlar-icin-baslangic-motoru.html
burada konuyu açan arkadaş aşağı yukarı benimle aynı dertten muzdarip. bede onun gibi kalıplıyım. 188 boy 91 kiloyum. ancak ben hız motoru istiyorum. çok fazla tecrübem yok ama düz yolda birkaç kez 300 ü görmüşlüğüm var. 1 kere r1 ile 2 kerede gsxr 1000 ile 300 km hız yaptım. trafikte sürüş tecrübem küçük motorlarla oldu. trafikte 250cc lik bir motordan fazlasını kullanmadım. aman aman bir motor hakimiyetiminde olduğunu zannetmiyorum. elbette 1000 lik bir motoru alıp trafiğe çıkmadım ama düz yolda sürmekle arasında epey fark olduğundan eminim.
epeyce motor modeline baktım ama resimle birşeyler anlaşılmıyor. sadece r1 ile gsxr 1000 e binipte nasıl göründüğüme bakma şansım oldu. benim için r1 düşünülemez. çok ufak kaldı. suzuki ise biraz daha iri göründüğü için çok ofsayt bir görüntü olmadı. birde sv650 ile nasıl göründüğüme bakma şansım oldu. aslında kalıplı bir motor. tabi sürmediğim için kullanımı konusunda yorum yapamıyorum. ama kadran 200. bunun bana yetmeyeceğinden eminim. bir arkadaşım bana zzr1100 önerdi. 13000 devir atıyormuş. kalıplı motor iyi gider falan dedi. internetten baktım. piyasası 8000 tl civarı ama modeli eski. 96 model bir motora güvenipte 300-320 basılırmı bilemiyorum. birde suzuki tl 1000 ler varki, resimlerden gördüğüm kadarıyla motora aşık oldum. kalıplı ve hızlı bir motora benziyor. görüntüsü çok estetik. ama yine model eski. bütçem 10000 tl civarı. fazla değil ama öğrenci bütçesi buna yetiyor
bu şartlarda bana ne önerebilirsiniz? değerli yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.