İri insanlar için başlangıç motoru(ss)

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
arkadaşlar şu başlığı okudum:
http://www.motosiklet.net/forum/mar...59727-iri-insanlar-icin-baslangic-motoru.html

burada konuyu açan arkadaş aşağı yukarı benimle aynı dertten muzdarip. bede onun gibi kalıplıyım. 188 boy 91 kiloyum. ancak ben hız motoru istiyorum. çok fazla tecrübem yok ama düz yolda birkaç kez 300 ü görmüşlüğüm var. 1 kere r1 ile 2 kerede gsxr 1000 ile 300 km hız yaptım. trafikte sürüş tecrübem küçük motorlarla oldu. trafikte 250cc lik bir motordan fazlasını kullanmadım. aman aman bir motor hakimiyetiminde olduğunu zannetmiyorum. elbette 1000 lik bir motoru alıp trafiğe çıkmadım ama düz yolda sürmekle arasında epey fark olduğundan eminim.
epeyce motor modeline baktım ama resimle birşeyler anlaşılmıyor. sadece r1 ile gsxr 1000 e binipte nasıl göründüğüme bakma şansım oldu. benim için r1 düşünülemez. çok ufak kaldı. suzuki ise biraz daha iri göründüğü için çok ofsayt bir görüntü olmadı. birde sv650 ile nasıl göründüğüme bakma şansım oldu. aslında kalıplı bir motor. tabi sürmediğim için kullanımı konusunda yorum yapamıyorum. ama kadran 200. bunun bana yetmeyeceğinden eminim. bir arkadaşım bana zzr1100 önerdi. 13000 devir atıyormuş. kalıplı motor iyi gider falan dedi. internetten baktım. piyasası 8000 tl civarı ama modeli eski. 96 model bir motora güvenipte 300-320 basılırmı bilemiyorum. birde suzuki tl 1000 ler varki, resimlerden gördüğüm kadarıyla motora aşık oldum. kalıplı ve hızlı bir motora benziyor. görüntüsü çok estetik. ama yine model eski. bütçem 10000 tl civarı. fazla değil ama öğrenci bütçesi buna yetiyor :) . 10000 tl ile 2007-2008 model bir race alınamayacağını biliyorum. eski model olması benim için bir problem değil. benim tek problem yapacağım şey motor ile 300 ü görmeye çalışırken 2 ye ayrılması :) .
bu şartlarda bana ne önerebilirsiniz? değerli yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
hayabusanın hızı ve kalıbı belki sizi tatmin edebilir.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
:D . aslında bir hayabusaya binmek isterim ancak biraz pahalı bana göre. birde tipini sevemedim bir türlü. komiğime gidiyor. hayabusacı arkadaşlar alınmasın lütfen. bana öyle geliyor sadece.
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
bence arkadasım ılk etapta sen 300 km/s hıza pek takılı kalma modelı yuksek rahat kullanabılecegın bır modele yönel cok fazla trafık tecrubem yok dıyorsun Allah korusun patlarsın. fz6 fazer olabılır son hız 270 kı bu yeterlı bence zaten turkıyede yollar arabaların motora bakıs acısı malum sakat yanı cbf 1000 olabılır dolgun makına sırıtmaz sende karar senın tekerın duz basa
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
bence arkadasım ılk etapta sen 300 km/s hıza pek takılı kalma modelı yuksek rahat kullanabılecegın bır modele yönel cok fazla trafık tecrubem yok dıyorsun Allah korusun patlarsın. fz6 fazer olabılır son hız 270 kı bu yeterlı bence zaten turkıyede yollar arabaların motora bakıs acısı malum sakat yanı cbf 1000 olabılır dolgun makına sırıtmaz sende karar senın tekerın duz basa

gerçekten güzel bir öneri. baktım şimdi resimlerine. ama fiyat konusunda beni epey aşıyor. en ucuzu 14750 tl ve istanbulda. ben ankaradayım. gidiş geliş ve noter masrafları ile 15000 i bulur sanırım. :(
birde 300 şart değil. her gün çıkıp son hız sürmeyeceğim motoru elbette. ama arada bir kadranı sonuna dayamak lazım :) . işte o zaman lazım o 300 bana :)

aaa. pardon ben 1000 liğine bakmışım. 600 lük 1 tane 9000 küsür liraya var. onun dışında 11 den aşağısı yok. :(
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
bu onerdıgım ıkı makınada saglamlık yonunden ve kalıbını tolere etmen yonunden cok ıyıdır bıraz dusuk modellere bak kullanıcı bakımlarını zamanında yapmıs olsun 50000 60000 km ye kadar korkma
bıde sey aklıma geldı cbr1100xx blackbırd eskı ama saglam makınedır kalıplı yanı hızıda tatmın eder senı
ayrıca 10000 lıraya fz6 fazer bulman cok rahat yakıtı dusun ogrencıyım dıyorsun km de 30 35 kurus yakan makıne kasmaz mı senı

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

gerçekten güzel bir öneri. baktım şimdi resimlerine. ama fiyat konusunda beni epey aşıyor. en ucuzu 14750 tl ve istanbulda. ben ankaradayım. gidiş geliş ve noter masrafları ile 15000 i bulur sanırım. :(
birde 300 şart değil. her gün çıkıp son hız sürmeyeceğim motoru elbette. ama arada bir kadranı sonuna dayamak lazım :) . işte o zaman lazım o 300 bana :)

aaa. pardon ben 1000 liğine bakmışım. 600 lük 1 tane 9000 küsür liraya var. onun dışında 11 den aşağısı yok. :(

11 000 yazan arkadas 10 000 e rahat ıner sezon basladı fıyatlar arttı kısın belkıde 9000 dı o makına pazarlık yap kardesım
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
bu onerdıgım ıkı makınada saglamlık yonunden ve kalıbını tolere etmen yonunden cok ıyıdır bıraz dusuk modellere bak kullanıcı bakımlarını zamanında yapmıs olsun 50000 60000 km ye kadar korkma
bıde sey aklıma geldı cbr1100xx blackbırd eskı ama saglam makınedır kalıplı yanı hızıda tatmın eder senı
ayrıca 10000 lıraya fz6 fazer bulman cok rahat yakıtı dusun ogrencıyım dıyorsun km de 30 35 kurus yakan makıne kasmaz mı senı

1100 xx fena değilmiş aslında. yüksek hızlarda sıkıntı yaşamazsa o da olabilir. fazer a da baktım. 9000 den başlıyor. olabilir tabii ama bir tl 1000 ile bir fazer bir olmaz sanırım :D . yakıt konusunda ise aylık ayırabileceğim para 450 lira civarı. her gün okula motorla gitmezsem çok sıkmaz beni sanırım.
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
bu onerdıgım ıkı makınada saglamlık yonunden ve kalıbını tolere etmen yonunden cok ıyıdır bıraz dusuk modellere bak kullanıcı bakımlarını zamanında yapmıs olsun 50000 60000 km ye kadar korkma
bıde sey aklıma geldı cbr1100xx blackbırd eskı ama saglam makınedır kalıplı yanı hızıda tatmın eder senı
ayrıca 10000 lıraya fz6 fazer bulman cok rahat yakıtı dusun ogrencıyım dıyorsun km de 30 35 kurus yakan makıne kasmaz mı senı

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------



11 000 yazan arkadas 10 000 e rahat ıner sezon basladı fıyatlar arttı kısın belkıde 9000 dı o makına pazarlık yap kardesım

ben yattım kardesım 1100xx blackbırd son kararın olması dılegımle :) ıyı geceler herkese
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
bu onerdıgım ıkı makınada saglamlık yonunden ve kalıbını tolere etmen yonunden cok ıyıdır bıraz dusuk modellere bak kullanıcı bakımlarını zamanında yapmıs olsun 50000 60000 km ye kadar korkma
bıde sey aklıma geldı cbr1100xx blackbırd eskı ama saglam makınedır kalıplı yanı hızıda tatmın eder senı
ayrıca 10000 lıraya fz6 fazer bulman cok rahat yakıtı dusun ogrencıyım dıyorsun km de 30 35 kurus yakan makıne kasmaz mı senı

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------



11 000 yazan arkadas 10 000 e rahat ıner sezon basladı fıyatlar arttı kısın belkıde 9000 dı o makına pazarlık yap kardesım

inermiki gerçekten? ya aslında kendimi sabitlemek istemiyorumda şu tl 1000 lere aşık oldum. mesela şu makine alınırmı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-98-model-tl-1000-r-52623648/detay
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
inermiki gerçekten? ya aslında kendimi sabitlemek istemiyorumda şu tl 1000 lere aşık oldum. mesela şu makine alınırmı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-98-model-tl-1000-r-52623648/detay

kardesım 98 makınayı pek tavsıye edemem cok yaslı bende 98 r1 vardı makına patlaktı blok catlamıs dıkıs atılmıs krank vuruyor kı bu cok tehlıkelı arka tekerı 180 de bı kıtlese napcan? baktırmadan grenajları sokturup ıyıce sasesını kontrol ettırmeden alma derım eskı makına cok masraf cıkarır hergun bıyerı arıza verır ama ıyı bakılmıssa ıstısna cok etkılemek ıstemem senı eskı derım saglamdır yenı derım patlaktır bırazda sans nasıp ısı bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

kardesım 98 makınayı pek tavsıye edemem cok yaslı bende 98 r1 vardı makına patlaktı blok catlamıs dıkıs atılmıs krank vuruyor kı bu cok tehlıkelı arka tekerı 180 de bı kıtlese napcan? baktırmadan grenajları sokturup ıyıce sasesını kontrol ettırmeden alma derım eskı makına cok masraf cıkarır hergun bıyerı arıza verır ama ıyı bakılmıssa ıstısna cok etkılemek ıstemem senı eskı derım saglamdır yenı derım patlaktır bırazda sans nasıp ısı bu
r1 den 3000 tl kaydı bu arada bana :) sagolsun satan arkadas benımde acemılıgıme geldı gostermedım bıle ınandım adama herkesı kendım gıbı dogru sozlu sandım off yaram kanadı

ıyı geceler yarın dewam ederız yarın ıs var k i b hayırlsıı olsun hakkında
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
abi sen boşver motosikleti

Gel biz sana nasadan roket alalım. daha heyecanlı ve daha hızlı. hem roketler ses hızını 2 ye katlıyor ancak kese sizi...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
kardesım 98 makınayı pek tavsıye edemem cok yaslı bende 98 r1 vardı makına patlaktı blok catlamıs dıkıs atılmıs krank vuruyor kı bu cok tehlıkelı arka tekerı 180 de bı kıtlese napcan? baktırmadan grenajları sokturup ıyıce sasesını kontrol ettırmeden alma derım eskı makına cok masraf cıkarır hergun bıyerı arıza verır ama ıyı bakılmıssa ıstısna cok etkılemek ıstemem senı eskı derım saglamdır yenı derım patlaktır bırazda sans nasıp ısı bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------


r1 den 3000 tl kaydı bu arada bana :) sagolsun satan arkadas benımde acemılıgıme geldı gostermedım bıle ınandım adama herkesı kendım gıbı dogru sozlu sandım off yaram kanadı

ıyı geceler yarın dewam ederız yarın ıs var k i b hayırlsıı olsun hakkında
valla bende ondan çekiniyorum işte. yavaşken düşünce bişey olmazda yüksek hızda en ufak bi terslik ölüm demek. r1 kötü olmuş ya. bendede benzeri bi durum olursa ve hala yaşıyor olursam motoru garaja çekerim ve tamir için gereken parayı bulana kadar motor yatar. anne babadan destek sıfır. hatta babam elinden geldiğince köstek olmaya çalışıyor bu konuda bana. bu yüzden onlardan parada alamam. :) iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
pardon. iki kere mesaj atmışım yanlışlıkla.

@by_moto
neden böyle düşündün?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

abi sen boşver motosikleti

Gel biz sana nasadan roket alalım. daha heyecanlı ve daha hızlı. hem roketler ses hızını 2 ye katlıyor ancak kese sizi...

arkadaşlar neden böyle konuşuyorsunuz? hızı seviyorum. bu kötü birşeymi?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Yazıyı okurken yukarı çıktım ismine baktım bu eskilerden midir, dalga mı geçiyordur dedim. Yazdıkların bazen espri olsun diye öylesine konu açan abilerimizinkine çok benziyor. Gördün mü hiç onlardan?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
19
Yazıyı okurken yukarı çıktım ismine baktım bu eskilerden midir, dalga mı geçiyordur dedim. Yazdıkların bazen espri olsun diye öylesine konu açan abilerimizinkine çok benziyor. Gördün mü hiç onlardan?

forumda yeni sayılırım. ama dalga geçmek için falan açmadım konuyu. espri olsun diye konu açılırmı? espri insanı güldürür. bunun neresi komik anlamadım. ben sadece fikir almaya çalışıyorum. büyük bir race alırken fikir edinmek çok mu alışılmadık bir durum?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
büyük bir race almak için çok komik bir tecrübeye sahipsin. madem altına al 300e çık diye bilmemkaçbinliralık motosiklet verenlerin var, hiç motosiklet adını ağzına almamış gibi konuşman da saçma. herneyse yardımcı olanlar çıkmıştır çıkacaktır ama umarım boşuna uğraşmıyorlardır.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Edit: Konuya yorum yapmak istemiyorum yorumumu değiştireyim en iyisi :)

Saygılar.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst