irfmotor sizlerin sayesinde doğdu...

Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
2
irfan kardeşim,bu kadar keşiflerin,bu kadar emeklerin boşa gitmemesi için bunu yapman gerekliydi,İnşaalah çok güzel günlerin var önünde,Allah mahçup etmesin yolun açık olsun...site süper olmuş,ürünler profesyonel,seninle her zamanki gibi yine gurur duydum,bu millete memlekete senin gibi ana evlatlarına ihtiyaç var,Allah nice kolaylıklar ve güzellikleri ve kazançları sana versin İnşaallah.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Sizin gibi insanlara bu ülkenin ihtiyacı var. Dilerim ki işleri büyütür kocaman bir firma olursunuz. Motosiklet camiasının heyecanla gösterdiği isimlerden olursunuz. Tebrik ederim İrfan hocam
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
hayırlı olsun abi sen en iyisini yapıyorsun ne güzel sevdiğin iş :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan kardeşim,bu kadar keşiflerin,bu kadar emeklerin boşa gitmemesi için bunu yapman gerekliydi,İnşaalah çok güzel günlerin var önünde,Allah mahçup etmesin yolun açık olsun...site süper olmuş,ürünler profesyonel,seninle her zamanki gibi yine gurur duydum,bu millete memlekete senin gibi ana evlatlarına ihtiyaç var,Allah nice kolaylıklar ve güzellikleri ve kazançları sana versin İnşaallah.


bu güzel düşüncelerine nasıl bir yorum yazayım ben şimdi :) amin inşallah volkan hocam , en büyük desteği bana moralman vermeniz emin olun bana yetiyor yoksa allah sağlık versin cümlemize , güzel düşüncelerin için kalpten teşekkür ediyorum sağol varol :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

Sizin gibi insanlara bu ülkenin ihtiyacı var. Dilerim ki işleri büyütür kocaman bir firma olursunuz. Motosiklet camiasının heyecanla gösterdiği isimlerden olursunuz. Tebrik ederim İrfan hocam

teşekkür ederim , üstadım bu iş önce bende gönül işidir ama bir saatten sonra bir yerlerde olunması gerekmekte , hayatın zorlu basamakları malesef bunu gerektiriyor , hepimiz yaşam mücadelesi vermekteyiz , hayallerim çok büyük olsada gözüm çok yükseklerde olmadı asla , güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum , hayata dair elimden geleni ardıma koymadığımı söyleyebilirim , müzisyen tarafımdan baktığımda bu iş aynen repertuara yeni şarkı eklemek gibi ve binlerce şarkı var şuur altımda , ama repertuar misali bu sektördede zamanla ürün gamı genişleyecek ve daha çok dosta hitab edebileceğim bu ayrı bir mutluluk , işin maddi yanı yönünden değil , yeni bir modelde benim tasarlayıp montajını yaptığım bir ürünü görmek daha önceki yüzlerce çalışmam gibi önce beni mutlu ediyor , ve bir işe giriştiğimde kar marjını bir yana bırakın önce motosiklet kullanıcısı olarak yaptığım model,marka motosikletin kendi motosikletimmiş gibi düşünmeden edemiyorum , kafamdaki en büyük sorular şunlar oluyor ,yaptığım ürünlerde,

nasıl en sağlamı yapabilirim, nasıl en kalitelisi ama aynı zamanda işlevselini ve ucuzunu yapabilirim ? nasıl aynı zamnda estetik olabilir ve dahasında bir sürü sorlar :) ama kolları sıvadığımda bir bakıyorum olay bitmiş sonuca ulaşılmış :) ve bunlardan sonuncusu :)

















http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124908-kawasaki-er-5-koruuma-demiri-montaj-anlatimi.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

hayırlı olsun şimdiden eline sağlık !.
alnının akıyla...


teşekkür ederim barbaros dostum eksik olma , kazasız sürüşler cümlemize :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

hayırlı olsun abi sen en iyisini yapıyorsun ne güzel sevdiğin iş :)


allah cümlemizin kalbine göre versin mustafacım saygılar sevgiler...:)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
abi sen ne müthiş bir adamsın yaa:)
allah seni motorsiklet camiasının başından eksik etmesin:bounce:

senin sayende insanlar istediklerine daha uygun fiyata ulaşabilecekler ve meydan rantcılara ,motosiklet zevkini sömürmek isteyen fırsatcılara kalmamaış olacak:thumleft:

tekrar tebrik ediyorum abi seni :thumleft:allah güç kuvvet versin :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

vioyu görmemiştim :cyclopsan
yaptığınız çalışmaları video ile desteklemeniz de ayrı bi güzellik :thumleft:
motosikletle alakalı bu arz video hiç yok olanlar hep yabancı ...:pale:motosiklet kullanıcılarının böyle bilgilendirilmeye ihtiyacı var

tekrar teşekkür ediyorum ;emeğinize sağlık :bestmt:
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Hayırlı olsun. İlk ihtiyacımda sizinle temasa geçeceğim. İnsan okurken seviniyor "yaşasın" oluyor. Umarım siz de hep sevinçle her gün işinize gider ve sevinç ile dönersiniz.
Bol kazançlar
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi sen ne müthiş bir adamsın yaa:)
allah seni motorsiklet camiasının başından eksik etmesin:bounce:

senin sayende insanlar istediklerine daha uygun fiyata ulaşabilecekler ve meydan rantcılara ,motosiklet zevkini sömürmek isteyen fırsatcılara kalmamaış olacak:thumleft:

tekrar tebrik ediyorum abi seni :thumleft:allah güç kuvvet versin :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

vioyu görmemiştim :cyclopsan
yaptığınız çalışmaları video ile desteklemeniz de ayrı bi güzellik :thumleft:
motosikletle alakalı bu arz video hiç yok olanlar hep yabancı ...:pale:motosiklet kullanıcılarının böyle bilgilendirilmeye ihtiyacı var

tekrar teşekkür ediyorum ;emeğinize sağlık :bestmt:


teşekkür ediyorum kardeşim güzel gönlüne sağlık :) bir ürünü insanın kendi yapınca ister istemez açıklama ve montaj anlatımı şart oluyor ki kullanıcı arkadaşlarımız zorlanmasınlar montajda:) dilimizin döndüğünce yardımcı olabiliyorsak ne mutlu kazasız sürüşler inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

merhabalar yeriniz kocaelidemi tam olarak neresi

ben kocaeli karamürseldeyim cem hocam 0 532 683 2087 numaramdır yardımcı olabileceğimi düşündüğünüz bir konu olursa çekinmeden arayabilirsiniz hayırlı akşamlar kazasız sürüşler.... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

Hayırlı olsun. İlk ihtiyacımda sizinle temasa geçeceğim. İnsan okurken seviniyor "yaşasın" oluyor. Umarım siz de hep sevinçle her gün işinize gider ve sevinç ile dönersiniz.
Bol kazançlar

teşekkür ederim , bu camiada elimden geldiğince yurtdışına bağımlılığımızı en asgari düzeye indirmek öncelikli düşüncelerim arasında , zira bende bir motosiklet kullanıcısıyım , zamanında güzel paralar harcamıştım bu gibi ekipmanlara ama artık bitti :) kapıma gelecek marka model ayırt etmeksizin her motosiklete cevabım var kendimce , çözümsüz geri dönmeyecek hiçbiri, allah hepimize sıhhat afiyet versin bunlar hallolacak işler :) sağolun güzel yorumunuz için :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst