irfmotor sizlerin sayesinde doğdu...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mono trailer bekliyoruz
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan kardeşim bir süredir foruma girmiyordum paylaşımını ve sana yapılan yorumları okuyunca seninle gurur duydum bu kıvılcımın tutuşmasına küçücükte olsa vesile olduğum için de ayrıca çok mutlu oldum. Yolun ve bahtın açık olsun.


manevi anlamda senin hakkını nasıl öderim serdar abi ? gün geldi motorundan feragat ettin ,çoğu zaman manevi anlamda yanımda oldun , bunları nasıl yok sayabilirim ? o senin küçükte olsa dediğin şeyler , şu an koca bir okyanusa dalmama vesile olan ve can simidi gibi beni hayatta tutacak şeylerdi , belki şuan tam olarak farkında değiliz ama senin için küçük fakat camia için büyük bir adımın başlangıcı olmasına mani engel yoktur ,yeterki bu iş için ortaya konacak kocaman bir yürek, ve maddi imkan olsun

suzuki inazuma koruma demiri, kelimesi geçtiğinde herhangi bir ortamda aklıma gelen isim Serdar Aydın,dır daha ben ne diyeyim sana ! varlığından hoşnut olduğum güzel dost güzel insan

sen ve senin gibi ağabeylerimi dostlarımı kendime her zaman örnek alıyorum , hayatın her aşamasında da varlığınızdan çok hoşnut olduğumu bilmenizi isterim ve bu kardeşinizde her daim yanınızdadır. allah razı olsun sevgili ağabeyim ...seni seviyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

farklı fikir öneri ve yorumlarını esirgemeyen tüm arkadaşlarım afbuyursunlar şu an zaman aleyhime işlemektedir ve emin olun zaman bir anda çok daha fazla değer kazandı , yetiştirmem gereken işlerden dolayı (sym wolf orta sehba) hepinize yorum yapamıyor olmanın verdiği sıkıntıyla bilgisayar başında fazlaca zaman geçiremeyeceğim , çok teşekkür ediyorum sizlerin manevi destekleri beni çok çok daha fazla güçlendiriyor , bu güçle yapamayacağım iş yoktur bilesiniz , cümlenizden allah razı olsun.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi hayırlı olsun, fabrikasyon üretimlerde bile çer çöp çapak olur senin işçiliğinde bundan eser yok, tertemiz :)

Belirlediğin hedefte yolun açık olsun :rendeer:

Hayırlı olsun irfan abi, CBR250R için arka çanta -yan çanta demiri projesi varmı

Bu CBR yan çanta demiri telebine +1 olarak adımı yazdırabilirim, mağduruz bu konuda :mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi hayırlı olsun, fabrikasyon üretimlerde bile çer çöp çapak olur senin işçiliğinde bundan eser yok, tertemiz :)

Belirlediğin hedefte yolun açık olsun :rendeer:



Bu CBR yan çanta demiri telebine +1 olarak adımı yazdırabilirim, mağduruz bu konuda :mrgreen:


cbr yan çanta ? olabilir neden olmasın :) teşekkür ederim selametle...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
İrfan nım Allah hayırlı işler versin başarılarının daim olması dileğiyle gözlerinden öperim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi helal olsun, Allah utandırmasın, hayırlı işlerin olsun..

teşekkürler erencim amin inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

İrfan nım Allah hayırlı işler versin başarılarının daim olması dileğiyle gözlerinden öperim



llerinden öperim nadir abicim saygılar sevgiler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

hayırlı olsun reis, hünerine böyle bir tükkan yakışırdı zaten :rendeer:

sağolasın guvvet macunum fuar yaklaşıyor gelde bi yüzünü görelim şaka maka 1 yıl olacak :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Geç bile kalındı bence. :)

Elinden iş gelen ve arkasında mt olan adamın sırtı yere gelmez :pl: :mrgreen:
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
hayırlı olsun çok iyi bi atılım yapmışsın
bu arada slogana bayıldım :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlı olsun çok iyi bi atılım yapmışsın
bu arada slogana bayıldım :)

teşekkür ederim :) srknbdm nıcın hiç yabancı gelşmiyor kusuruma bakama benim işlmciler aşırı ıssınmakta bu aralar karıştırıyorsam affet :) ama sende kle 500 mü vardı :) :p

bu arada sloganım evet haklısın :) klavyede yazarak dğil yaptığını belgeleyerek ve sözde değil, özde hayata geçirerek , ter dökerek izraatlar devam etmekte :) en doğru söz (laf değil çözüm üretir) bu hep böyle oldu :) sağol varol :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

Geç bile kalındı bence. :)

Elinden iş gelen ve arkasında mt olan adamın sırtı yere gelmez :pl: :mrgreen:



hiç bir zaman böyle düşünmedim, iyi gündede burdaydım, kötü gündede ve bundan sonra yine burdayım , hobi paylaşımlarımdada burdaydım, ticari paylaşımımdada burdayım :) mt nerdeyse ben ordayım :) unutmayın, burayı güzelleştirekte bizleriz , basitleştirip adileştirekte yine bizleriz , bunun bilincind olmanız dileklerimle hepinizi sevgiyle selamlıyorum :)


teşekkür ederim esen kal...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

bu arada klavyemin bazı tuşlarındaki harfler silik ve tuşlar basmıyor yazım hataları için özür :)
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
22
İrfan abi yaptığın ürünler harika yüreyine sağlık
size tavsiyem ben
http://www.scooturk.net/
bu siteyide takip ediyorum buradaki arkadaşlarda çanta demiri sıkınısı yaşıyorlar.
Burayada bir konu açsarsan dertlere derman olabilirsin.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Hayırlı olsun "efsane irfan abi" :cat: cbr250 yan çanta demirini merakla bekliyoruz..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
:rendeer: Allah iş rastlığı versin abim :thumleft::thumleft::thumleft: hayırlı işler bol kazançlar :king:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi yaptığın ürünler harika yüreyine sağlık
size tavsiyem ben
http://www.scooturk.net/
bu siteyide takip ediyorum buradaki arkadaşlarda çanta demiri sıkınısı yaşıyorlar.
Burayada bir konu açsarsan dertlere derman olabilirsin.


teşekkür ederim kardeşim eksik olmayasın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

Hayırlı olsun "efsane irfan abi" :cat: cbr250 yan çanta demirini merakla bekliyoruz..



estağfurullah buğracım efsanelikle yada , olayım diye bir çaba içierisine asla girmedim :) haaaa çalışmakmı ? bak bu konuda iddialıyım :) sevgiler ....

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

:rendeer: Allah iş rastlığı versin abim :thumleft::thumleft::thumleft: hayırlı işler bol kazançlar :king:

oooo batuhancım nasılsın kardeşim ? ne yaptınız izmirdeki tükan oturdumu yerine ? bayağı zaman oldu görüşmeyeli değilmi ? :) bir gün özcanıda al gel size küfte ısmarliiim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

abi hayırlı olsun allah işini rast getirsin

sağol kardeşim tekerine taş değmesin. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst