Hayırlı olsun Allah utandırmasın.Esnaflık çok zor bir iş 5 sene bilgisayar dükkanı işlettim en son dayanamadım bi anlık gayletle kapattım ama müşterilerin bana bilimadamı gibi davranması hoşuma gidiyordu

koruma demiri vs. işine girişmen çok güzel çok emek istiyen bir işe benziyor Allah kolaylık versin işçiligin fotolara bakılırsa çok başarılı.
Herkez biliyor bir givi 3lü çanta demiri veya koruma demirinin saçma sapan fiyatlarını.
Zaten çalışmalarını görüyordum burdan sendede mucitlik yok degil insanın elinden geledursun yapamıyacagı birşey yok.
Umarım işlerin büyür herhangi bir koruma demirine ihtiyaç olursa hemen ararım

Biz Türklere imkan verseler kanatsız uçak yaparız...