İRF den EVRİMLEŞMİŞ BMW-ADV GS 100 cc cup

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
irfan kardeşim selam.Çok güzel bir konu açmışsın.Cup çakma Bmw olmuş bizi de eğlendirdi.Kesinlikle katılıyorum hafif motor çoğu zaman büyük ağır motorlara göre avantajlıdır.Ben senin dediğin gibi çok nazlamam motorumu sürüş zevkimi ve sürüş tecrübeme katkı sağlamayı daha fazla düşünürüm.
Motorlarımıza çok bağlıyız.Kimseyi de eleştiremem malını istediği gibi kullanır.
Arasıra böyle konular açsan iyi olur aslında site facebook a döndü eski kullanıcılar azaldıkça:)
Ben de sınırları zorlamasamda görenin motorun çizilmiyor mu hatta lastikleri eskimiyordu dediği sürüşler yapmışlığım vardır:)
Sağolasın:cat:

https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4

 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
peki versys ne gerçekte :mrgreen: sizin sayenizde artık caddelerde 125-250 cc 1000rr'lar R1'ler s1000rr'lar hatta h2 göreceğiz. işçilik çok başaralı olmuş. bu cuplardan fazla fazla alınıp çeşitli modeller yapılarak satılır bile bence. aynısını japon yapsa 10.000-12.000 tl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben proje sahibinin çift silindir cup motor yapma konusunda bir seyler üretmesini bekliyorum ama o hala konunun etrafından dolanıyor :)
inovasyon böyle bir şey ,hadi göreyim seni irfan !.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Tebrikler gercekten igrenc olmus , hem guzelim cup u neden gs gibi bir cirkinlik abidesiyle kirlettin nedeenn ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam çok acayip komik cevaplar gelmiş :cherry:

gerçek bmw simokinini çıkarmış olarak , cup un orjin resimleri kişiselleştirmek denince türkiyede tek adres İRF :cherry: ful dolu abs ,uçuş modu heps,i mevcut depodan un atıyorsun, egsozdan hamburger ekmeği çıkartıyo :cherry: :p

enduro yavrusu büyüyünce BMW olacak :cherry:



























---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

Elinize sağlık mok gibi olmuş



:cherry: 10 dakkada bu kadar oluyor :cherry:
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi nc ile takas edelim üzerine ne istersen veririm :p
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Nedennn nedennn senin gibi ustalardan her ilde yok irfan hocam!!! çok lazım
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan hocam dükkanda sesli sesli güldüm millet neye güldüğümü merak ediyor. eline sağlık sabah sabah çok iyi geldi.



demekki amacımıza ulaşmışız :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

Abi o kadar işin içinde bunlara da zaman bulup yapiyor hatta bir de siteye yukleme yapiyorsun ya helal olsun ne diyeyim :D işini severek yapmak bu olsa gerek




aynen öyle yunuscum ,vallahi çok acayip bir yoğunluk var ancak bazende böyle salasım geliyor , özlüyorum burayı yafff, işini sevmek dedinde R1200 GS ye bir koruma demiri yapmışız fena









---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Tebrikler gercekten igrenc olmus , hem guzelim cup u neden gs gibi bir cirkinlik abidesiyle kirlettin nedeenn ?



buda farklı bir bakış açısı tabi :cherry:
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
İrfan abi bana r60 yada r80 lazım :) bulamıyorum :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

irfan kardeşim selam.Çok güzel bir konu açmışsın.Cup çakma Bmw olmuş bizi de eğlendirdi.Kesinlikle katılıyorum hafif motor çoğu zaman büyük ağır motorlara göre avantajlıdır.Ben senin dediğin gibi çok nazlamam motorumu sürüş zevkimi ve sürüş tecrübeme katkı sağlamayı daha fazla düşünürüm.
Motorlarımıza çok bağlıyız.Kimseyi de eleştiremem malını istediği gibi kullanır.
Arasıra böyle konular açsan iyi olur aslında site facebook a döndü eski kullanıcılar azaldıkça:)
Ben de sınırları zorlamasamda görenin motorun çizilmiyor mu hatta lastikleri eskimiyordu dediği sürüşler yapmışlığım vardır:)
Sağolasın:cat:

https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4

https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4[/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">


Açıkcası benim gözüm yemiyor daha stabilize olanına girmeyi tercih ediyorum. Bir gün kafam atıcak muhtemelen bende sokucam düşe kalka ilerlicem :)" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
peki versys ne gerçekte :mrgreen: sizin sayenizde artık caddelerde 125-250 cc 1000rr'lar R1'ler s1000rr'lar hatta h2 göreceğiz. işçilik çok başaralı olmuş. bu cuplardan fazla fazla alınıp çeşitli modeller yapılarak satılır bile bence. aynısını japon yapsa 10.000-12.000 tl[/QUOTE





2. el olarak BMW diye 8 bine yermi acaba ?


sahibinden çok temiz , tertemiz yeni yıkandı , araçta parça boya var, araç boyalı, fabrika boyamış, benden önceki sahibi bana haber vermeden boyatmış, her tarafı boyalı :cherry:

ağır bakımları yeni yapılmış düşük kilometreli, laylon lastikleri, doğal kliması var , abs,esd,üsd,osd hepsi mevcut ,uçuş modu standart türkiyede tek,türünün tek örneği,sıfır gibi ,sıfırdan tek farkı fiyatı vs. vs. :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

İrfan abi bana r60 yada r80 lazım :) bulamıyorum :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------




Bu arada Tayfun abi o koca eşşeği arazide tutmak büyük beceri.

Bunun meyvelerini topladığını enduro yazında iyice gördüm :)

Açıkcası benim gözüm yemiyor daha stabilize olanına girmeyi tercih ediyorum. Bir gün kafam atıcak muhtemelen bende sokucam düşe kalka ilerlicem :)



sende beni bmw ci yaptın :cherry:bulursan banada haber ver :cherry: :p bir tane R 25 VAR scooter karbirötörü taktık fazla gaz yemeden geziyoruz onu istermisin 1952 model olması lazım .
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
peki versys ne gerçekte :mrgreen: sizin sayenizde artık caddelerde 125-250 cc 1000rr'lar R1'ler s1000rr'lar hatta h2 göreceğiz. işçilik çok başaralı olmuş. bu cuplardan fazla fazla alınıp çeşitli modeller yapılarak satılır bile bence. aynısını japon yapsa 10.000-12.000 tl[/QUOTE





2. el olarak BMW diye 8 bine yermi acaba ?


sahibinden çok temiz , tertemiz yeni yıkandı , araçta parça boya var, araç boyalı, fabrika boyamış, benden önceki sahibi bana haber vermeden boyatmış, her tarafı boyalı :cherry:

ağır bakımları yeni yapılmış düşük kilometreli, laylon lastikleri, doğal kliması var , abs,esd,üsd,osd hepsi mevcut ,uçuş modu standart türkiyede tek,türünün tek örneği,sıfır gibi ,sıfırdan tek farkı fiyatı vs. vs. :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------





sende beni bmw ci yaptın :cherry:bulursan banada haber ver :cherry: :p bir tane R 25 VAR scooter karbirötörü taktık fazla gaz yemeden geziyoruz onu istermisin 1952 model olması lazım .

Yok abi bana r60 yada r80 lazım cafe racer yapmak için. İlanlarda mevcut ama fiyatlar uçmuş vaziyette. Bir ara bunları almayanı dövüyorlardı şimdi ise alanı dövüyorlar.

1952 r25 arkadaşımda var namussuz vermiyor :) Babadan kalma yadigar.

cc düşük abi onlarda o yüzden istemiyorum açıkcası.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi nc ile takas edelim üzerine ne istersen veririm :p



ooooo fatihim eski günleri özledik be biraderim :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

Ben proje sahibinin çift silindir cup motor yapma konusunda bir seyler üretmesini bekliyorum ama o hala konunun etrafından dolanıyor :)
inovasyon böyle bir şey ,hadi göreyim seni irfan !.



olacak abi olacak zaman lazım az biraz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

irfan kardeşim selam.Çok güzel bir konu açmışsın.Cup çakma Bmw olmuş bizi de eğlendirdi.Kesinlikle katılıyorum hafif motor çoğu zaman büyük ağır motorlara göre avantajlıdır.Ben senin dediğin gibi çok nazlamam motorumu sürüş zevkimi ve sürüş tecrübeme katkı sağlamayı daha fazla düşünürüm.
Motorlarımıza çok bağlıyız.Kimseyi de eleştiremem malını istediği gibi kullanır.
Arasıra böyle konular açsan iyi olur aslında site facebook a döndü eski kullanıcılar azaldıkça:)
Ben de sınırları zorlamasamda görenin motorun çizilmiyor mu hatta lastikleri eskimiyordu dediği sürüşler yapmışlığım vardır:)
Sağolasın:cat:

https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4

https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4[/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
içimiz dışımız gecemiz gündüzümüz oldu motosiklet , ilk önce çakmadım durumu video seninmiydi ? harika belgesel tadında bir video olmuş valla eline emeğine ,tekerine sağlık." width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Nedennn nedennn senin gibi ustalardan her ilde yok irfan hocam!!! çok lazım



evet bunu çok duydum geçekten..... bilmiyorumki neden yok ? halbuki uzay mekiği yapmıyoruz :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

yağ KUTUları ile tam bir BOXer motor olmuş:cat:




boxer motorların etiketleri vardı üzerinde antifiriz kutusuydu onlar motorları çöpe atmışlar :cherry::p



birde ard arda mesaj yazdığımızda şu 1 dakika beklemek yokmu öldürüyor adamı :cherry: 50 kişiye cevap yazıcam 50 dakka esiriz :cherry::p

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Yok abi bana r60 yada r80 lazım cafe racer yapmak için. İlanlarda mevcut ama fiyatlar uçmuş vaziyette. Bir ara bunları almayanı dövüyorlardı şimdi ise alanı dövüyorlar.

1952 r25 arkadaşımda var namussuz vermiyor :) Babadan kalma yadigar.

cc düşük abi onlarda o yüzden istemiyorum açıkcası.




kel ilaç bulsa başına sürecek :cherry: üzgünüm malesef :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

bu bmw lerin örneğin f 800 r ın ön farı ne kadardır




parça fiyatları konusunda hiç bir bilgim yok sevgili potasyum :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet senin yaptıklarını saygıyla takip ediyorum.Bırak bu forumu bu ülkeye bile katkın büyük kendi kanaatim.
Evet video benim çok teşekkürler:)

ooooo fatihim eski günleri özledik be biraderim :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------





olacak abi olacak zaman lazım az biraz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------






oluyor be abicim , öğreniyor insan :) içimiz dışımız gecemiz gündüzümüz oldu motosiklet , ilk önce çakmadım durumu video seninmiydi ? harika belgesel tadında bir video olmuş valla eline emeğine ,tekerine sağlık.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Irfan abi biz eski den kopamadık abi kapıda her daim bi tane cub var noltalji yaptığımız sağa sola gittiğimiz
Kar yağdığında dirift yaptığımız sıkıntım yok
Gs te alsak nerden geldiğimizi hiç unutmayız
Allah bu günlerimizi aratmasın
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
İrfan abi bana r60 yada r80 lazım :) bulamıyorum :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------




Bu arada Tayfun abi o koca eşşeği arazide tutmak büyük beceri.

Bunun meyvelerini topladığını enduro yazında iyice gördüm :)

Açıkcası benim gözüm yemiyor daha stabilize olanına girmeyi tercih ediyorum. Bir gün kafam atıcak muhtemelen bende sokucam düşe kalka ilerlicem :)

İlk motordan beri tarzı farketmeksizin araziye girince istemeden gelişiyorsun kardeş.Dikkat edilmesi gereken ufak ufak arttırarak limitleri zorlamak:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst