- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
irfan kardeşim selam.Çok güzel bir konu açmışsın.Cup çakma Bmw olmuş bizi de eğlendirdi.Kesinlikle katılıyorum hafif motor çoğu zaman büyük ağır motorlara göre avantajlıdır.Ben senin dediğin gibi çok nazlamam motorumu sürüş zevkimi ve sürüş tecrübeme katkı sağlamayı daha fazla düşünürüm.
Motorlarımıza çok bağlıyız.Kimseyi de eleştiremem malını istediği gibi kullanır.
Arasıra böyle konular açsan iyi olur aslında site facebook a döndü eski kullanıcılar azaldıkça
Ben de sınırları zorlamasamda görenin motorun çizilmiyor mu hatta lastikleri eskimiyordu dediği sürüşler yapmışlığım vardır
Sağolasın:cat:
https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4
Motorlarımıza çok bağlıyız.Kimseyi de eleştiremem malını istediği gibi kullanır.
Arasıra böyle konular açsan iyi olur aslında site facebook a döndü eski kullanıcılar azaldıkça
Ben de sınırları zorlamasamda görenin motorun çizilmiyor mu hatta lastikleri eskimiyordu dediği sürüşler yapmışlığım vardır
Sağolasın:cat:
https://youtu.be/Y47P1uYoOJ4











