intruder 'a benzin göstergesi takılabilir mi evet ise nerede yapılabilir :D ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaskayan
Nostalji yapmıştım :p
bi nostalji de ben yapayım o zaman:)
Benim denizciliğim eski sayılır.
ayıptır söylemesi 2 tane de tekne yapmıştım vakti zamanında.
denizde en iyi tekne teferruatı en az olan teknedir.Teferruatı az olan tekne sorun çıkarmaz.Çıkaracağı yer de önceden tahmin edilir.
Ben motorda da teferruatın az olmasını seviyorum bu yüzden.
Şimdi benzin göstergesi için depoya şamandıra uydurmaya uğraşacaklar,depoyu delip orijinalliğini bozacaklar.içinden bir kablo çıkaracaklar,o kabloyu göstergenin saatine bağlayacaklar,ayrıca göstergeye bir de (+)kablosu çekecekler vs.
Nerde yapacaklar bunu İntruder da.Sanki 500 YTL lik scooter.
Neye benzeyecek?Araba teybi takılmış pisiklete(bisiklet olmaktan çıkıyo çünkü,aşağılanıyo)
İntruder kullanmak isterim ama göstergesi uyduruk olanına değil.
Kullandığım motorda değil benzin göstergesi,devir göstergesi bile yok.Ne gerek var ki.OLmayan şey bozulmaz ve bozulduğu için baş ağrıtmaz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Cruiser tipi motorlarda benzin göstergesi (Çin malları hariç) motosikletin doğasına ve geleneğine aykırı kabul edilir, takacağın herhangi bir gösterge de güzelim motosikletin orijinalliğine zarar vermekten başka bir işe yaramaz bence... kilometre kontrolü en sağlıklı yöntem...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst