Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi nostalji de ben yapayım o zamansavaskayan
Nostalji yapmıştım![]()
Benim denizciliğim eski sayılır.
ayıptır söylemesi 2 tane de tekne yapmıştım vakti zamanında.
denizde en iyi tekne teferruatı en az olan teknedir.Teferruatı az olan tekne sorun çıkarmaz.Çıkaracağı yer de önceden tahmin edilir.
Ben motorda da teferruatın az olmasını seviyorum bu yüzden.
Şimdi benzin göstergesi için depoya şamandıra uydurmaya uğraşacaklar,depoyu delip orijinalliğini bozacaklar.içinden bir kablo çıkaracaklar,o kabloyu göstergenin saatine bağlayacaklar,ayrıca göstergeye bir de (+)kablosu çekecekler vs.
Nerde yapacaklar bunu İntruder da.Sanki 500 YTL lik scooter.
Neye benzeyecek?Araba teybi takılmış pisiklete(bisiklet olmaktan çıkıyo çünkü,aşağılanıyo)
İntruder kullanmak isterim ama göstergesi uyduruk olanına değil.
Kullandığım motorda değil benzin göstergesi,devir göstergesi bile yok.Ne gerek var ki.OLmayan şey bozulmaz ve bozulduğu için baş ağrıtmaz
Son düzenleme: