İnşallah bir gün hepimizin böyle bir çocuğu olur:)))

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Motora binen çocuğum olmasını istemem ,daha doğrusu çocuğumun motora binmesini istemem herhalde :)(ele verir talkımı kendi yutar salkımı :))
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel bi temennimi bilmiyorum
ama benim oğlan arabaları daha çok seviyo:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Böle bir çocuğa sahip olabilmek için öncelikle bunu kabul edecek motoru seven bir kadın lazım:cat:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
büyüyünce fena olucak bu :queen:

amiinnnnnnnnnnnnnnnnnn allah anasına babasına bağışlasın...:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
oho bu yaştan başlarsa...:queen:
13 yaşında 600 lük falan ister:queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
arkadaşlar bu resim türkiyedenmi türkiyedense bu motorun sahibi hataydamı yoksa bir süre bulundumu :D ben bu motoru hatay/iskenderunda sahilde gördüm!! sanki:S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst