İnşallah bir gün hepimizin böyle bir çocuğu olur:)))

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah bağışlasın doguştan motorcu olmuş,
benim yigende büyüyünce endurocu olucak .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ülkede motora yeterince değer verilmediği sürece çocuguma motor öğretmem:cherry:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
72
çocuklarımın kullanmasını istemeyeceğim bir aracı kendim de kullanmam. ben kullanıyor muyum ? evet, o zaman isterse çocuklarım da kullanacak.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insallah birgun boyle bir cocugunuz olur? kimine gore bu dua'dir, kimine gore de beddua :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay be o cocuk o yasta motora oturtuluyosa helal olsun ılerde ınsallah guzel bı motorcu olur kenan sofluoglu gıbı :))))9
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
beynini yıkamışlar çocuğun matrix gibi bişe yapmışlar çocukcağıza :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst