İnanamıyorum! sonunda bende motor aldım

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
6
tebrik ederim hayırlı olsun
kazasız belasız kullanırsın inşallah:cat:
koruyucuları sakın unutma:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
uzun zamandır birinin motor aldığınabu kadar sevinmemiştim
her ne kadar seni birebir tanımasamda
bikaç zaman önce 2 sene önce motorum yokmuş haala motorsuzum yazdığını hatırladım birden..
güle güle kullan, allahkaza bela vermesin,hayırlıuğurlu olsun:rendeer:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
o duyguyu 2004'te bende yaşamıştım..harbiden ismi olmayan bi duygu...insanın çığlıklar atası geliyo resmen...ya bu motor ne biçim bi hastalık anlamadım ki :)
allah kaza bela vermesin...yenı motorunu güle güle hayırlı gunlerde kullan :wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Sonunda kavuştun, hayırlı uğurlu olsun, güle güle süresin. :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.tecrübe kullanılarak edinilir zaten merak etme:cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hayırlı olsun hocam bence cbf150 ile çok rahat tecrübe kazanırsın
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı Uğurlu Olsun :) Kazasız Belasız sürüşlere inşallah :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: güle güle binmen dileğiyle...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam hayırlı olsunnn...:wiinkk:

Valla şimdi okudum ve sevindim be...:rendeer:

Cbf150 kaliteli seçim.:cherry:.Hemde siyahı..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst