- Katılım
- 21 Mar 2007
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #41
sanırım ilk hayvanlar konusunda anlaşmaya başladık şimdi de bu çene konusunda :rendeer:
Ewet sanırım öyle oldu
sanırım ilk hayvanlar konusunda anlaşmaya başladık şimdi de bu çene konusunda :rendeer:
Ewet sanırım öyle olduBabamın bana taktığı adda münasebetsiz Mehmet efendi
:queen: Lafımı hiç esirgememde
siyahlimuzin
KIRKLARELI MT olarak gereken ımzaları verıcegız ve bunun kac ay once vıdeosunu ızledım ve aynı sekılde ınsanları yuzen kasapların vıdeolarını bıle ızledım gercekten ınsanlık dısı ama bulunamıyor ıste hayvanları canlıs canlı derılerını alıyolar ve derısız hayvanlar bı yerde toplanıyolar ve hala canlı haldeler bınbırturlu ıskenceye maruz kalıyolar hıcbısey yapılamıyor vıdeoyu kım atmıs nerden atmıs bulunamıyor neysekı buna cozum varsa ben 1 degıl 100 tane atıcam bu kadar assagılık ınsanlara cezalarını verseler en azından
Protestmails sent so far: 18924
arkadaslar ben illegal bı yonteme basvurup msnımdekı kayıtlı adresler aracılıgı ılede atıcam burdan canlı canlıda son mesaj sayısını yazarım ıyı yontem deneyın bence:mrgreen:
umarım farkedilecek bısı dııldır
19152
ben geri diorum send diorum kolay yolunu buluoruz gittikçe :cherry:
ama aklıma takılan bişi var 2 sn. aralık ile gönderiorum her seferinde 6 tane yükselio :silent:
teşekkürler öymen teşekkürler samet teşekkürler topiğe katılan mt liler :rendeer:
belkıde saf gıbı bı tuzaga atlıoruz:mrgreen:
oyle bısı varsa msnımdekı arkadaslarımdan ozur dılıyorum:queen:
bısey degıl ınsanlık gorevımız
Arkadaşlar ben başkalarının adreslerinden de attımhatta yaşam hakkına saygı sitesindeki arkadaşımda öle yapıomuş kabul olur dedi.Merak etmeyin
zaten kabul oluyor arkadaslar daha sonra bızım msn lerde terslık cıkmaması mesele...
nese ben ısten eve dogru yola cıkıyorum.....2 saat sonra evden devam....
kenmdınıze ıyı bakın