- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaslar bırakın bu tartısma tarzı münazaramsı konusmaları ıkı maıl atcan burda ne ac cocugu ne ac ınsanı yaw........
daha önce verdiğimiz imzadan mailler geliyor bir şey yapacakmıyız yabancı dil sıfırda
ya arkadaslar bırakın bu tartısma tarzı münazaramsı konusmaları ıkı maıl atcan burda ne ac cocugu ne ac ınsanı yaw........
Bazen bir şeyler yapmak sonucu deiştirmiyecekse bile hiç bir şey yapmamaktan daha iyidir.