imza gerekli VİCDAN SAHİBİ HERKEZE DAWET

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
siyahlimuzin
KIRKLARELI MT olarak gereken ımzaları verıcegız ve bunun kac ay once vıdeosunu ızledım ve aynı sekılde ınsanları yuzen kasapların vıdeolarını bıle ızledım gercekten ınsanlık dısı ama bulunamıyor ıste hayvanları canlıs canlı derılerını alıyolar ve derısız hayvanlar bı yerde toplanıyolar ve hala canlı haldeler bınbırturlu ıskenceye maruz kalıyolar hıcbısey yapılamıyor vıdeoyu kım atmıs nerden atmıs bulunamıyor neysekı buna cozum varsa ben 1 degıl 100 tane atıcam bu kadar assagılık ınsanlara cezalarını verseler en azından
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Protestmails sent so far: 18924

arkadaslar ben illegal bı yonteme basvurup msnımdekı kayıtlı adresler aracılıgı ılede atıcam burdan canlı canlıda son mesaj sayısını yazarım ıyı yontem deneyın bence:mrgreen:
umarım farkedilecek bısı dııldır
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bütün mail adreslerinizle atın veeee daha önce de yazmıştım sanırım aynı adres ile defalarca atınca bile kabul edio :cat:

Ewet sanırım öyle oldu:)Babamın bana taktığı adda münasebetsiz Mehmet efendi:):queen: Lafımı hiç esirgememde

en güzelini yapıosun :cat: içine atmayacaksın heç bişeyi :cherry:

siyahlimuzin
KIRKLARELI MT olarak gereken ımzaları verıcegız ve bunun kac ay once vıdeosunu ızledım ve aynı sekılde ınsanları yuzen kasapların vıdeolarını bıle ızledım gercekten ınsanlık dısı ama bulunamıyor ıste hayvanları canlıs canlı derılerını alıyolar ve derısız hayvanlar bı yerde toplanıyolar ve hala canlı haldeler bınbırturlu ıskenceye maruz kalıyolar hıcbısey yapılamıyor vıdeoyu kım atmıs nerden atmıs bulunamıyor neysekı buna cozum varsa ben 1 degıl 100 tane atıcam bu kadar assagılık ınsanlara cezalarını verseler en azından

var ya tüylerim diken diken oldu içim titredi. insan derisi yüzmek nasıl olur ya. pes yani :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Protestmails sent so far: 18930

Protestmails sent so far: 18942
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Protestmails sent so far: 18924

arkadaslar ben illegal bı yonteme basvurup msnımdekı kayıtlı adresler aracılıgı ılede atıcam burdan canlı canlıda son mesaj sayısını yazarım ıyı yontem deneyın bence:mrgreen:
umarım farkedilecek bısı dııldır

umarım farkedilmez. çünkü dediğim gibi ben de aynı adresimle defalarca gönderiorum :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Protestmails sent so far: 18954

Protestmails sent so far: 18960
ben ehr seferınde baska bı adresle gonderıyorum ip muhabbetı onemlı dıcem ama kabul ettıgıne gore sakat bısı olcanı sanmıyorum
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
teşekkürler öymen teşekkürler samet teşekkürler topiğe katılan mt liler :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Protestmails sent so far: 18996

Protestmails sent so far: 19008

biraz iş yapmak lazım malum işsiz kalırsam benım kopekde ac kalır:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
19152
ben geri diorum send diorum kolay yolunu buluoruz gittikçe :cherry:
ama aklıma takılan bişi var 2 sn. aralık ile gönderiorum her seferinde 6 tane yükselio :silent:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
19152
ben geri diorum send diorum kolay yolunu buluoruz gittikçe :cherry:
ama aklıma takılan bişi var 2 sn. aralık ile gönderiorum her seferinde 6 tane yükselio :silent:

demekki her sn de 3 kişi gonderıyor.....
o zaman neden hala bu 19000lerde yaw:queen: :queen: :queen:
nese ben devam edıım :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belkıde saf gıbı bı tuzaga atlıoruz:mrgreen:
oyle bısı varsa msnımdekı arkadaslarımdan ozur dılıyorum:queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Arkadaşlar ben başkalarının adreslerinden de attım :)hatta yaşam hakkına saygı sitesindeki arkadaşımda öle yapıomuş kabul olur dedi.Merak etmeyin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben başkalarının adreslerinden de attım :)hatta yaşam hakkına saygı sitesindeki arkadaşımda öle yapıomuş kabul olur dedi.Merak etmeyin

zaten kabul oluyor arkadaslar daha sonra bızım msn lerde terslık cıkmaması mesele...
nese ben ısten eve dogru yola cıkıyorum.....2 saat sonra evden devam....
kenmdınıze ıyı bakın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst