imza gerekli VİCDAN SAHİBİ HERKEZE DAWET

Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
anladım ben diğer adresim ile falan da atacağım.
nuwamda gibi arkadaşlarıma da ileteceğim.
msn ime kişisel ileti olarak yazacağım. ya bişiler yapmak lazım ya :pr:
bu konuya uygun topiklerde de dikkat çekmeye çalışacağım :cat:
bu arada cinsiyetinizi öğrenebilir miyim :silent:
kusura bakmayın avatar ile kullanıcı adınızdan emin olamadım :pale:

Çok çok teşekkürler arkadaşlar,
Sewgili siyah limuzuin,1.77 boyunda ,sarışın yeşil gözlü bir hatun kişiyim..Awatarda resmim var ama isimde bonnie olanım ben :queen: Avatar doğrudur seni yanıltmasın:rendeer:
Yardımlarınıza sonsuz teşekkür ediyorum:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Çok çok teşekkürler arkadaşlar,
Sewgili siyah limuzuin,1.77 boyunda ,sarışın yeşil gözlü bir hatun kişiyim..Awatarda resmim var ama isimde bonnie olanım ben :queen: Avatar doğrudur seni yanıltmasın:rendeer:
Yardımlarınıza sonsuz teşekkür ediyorum:rendeer: :rendeer:

cevabın için teşekkür ederim :rendeer:
ben msn ime yazdım ve bi kaç topiği buraya davet ettim :cat:
duyarlı olan gelior işte ortada her şey. ama bence katılım hala çok düşük :pr:
bu arada bayan olmana sevindim. ben de bayanım da.
hak verirsin ki motosiklet ile ilgili bi sitede bayan üyelere rastlamak zor oluo.
umarım daha nice topiklerde görüşürüz :cat:

ben atmistim daha once imza

önceki mesajlarda okumuşsundur. başka mail adresin varsa eğer o mail adreslerin ile de imza atabilirsin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
18468. imza benden...

öncelıkle duyarlılıgın ve sıtedekı tum ark.bılgılendırdıgın ıcın bonnıe tesekkur ederım..:rendeer:

hakıkatten soylenecek soz yok bu ınsanlara...(tabı ınsan denebılırse).Allah'tan dılerım kı bu tur kısılerın yatacak yerı olmasın obur tarafta!!!
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
cevabın için teşekkür ederim :rendeer:
ben msn ime yazdım ve bi kaç topiği buraya davet ettim :cat:
duyarlı olan gelior işte ortada her şey. ama bence katılım hala çok düşük :pr:
bu arada bayan olmana sevindim. ben de bayanım da.
hak verirsin ki motosiklet ile ilgili bi sitede bayan üyelere rastlamak zor oluo.
umarım daha nice topiklerde görüşürüz :cat:



önceki mesajlarda okumuşsundur. başka mail adresin varsa eğer o mail adreslerin ile de imza atabilirsin :cat:

sewgili siyah limo,öncelikle ben yaptıkların için teşekkür ederim,Senin bayan olduğunu biliyordum çünkü resmini yollamıştın motorunla gördüm ..
Sana ve eskişehire kucak dolusu sewgiler yolluyorum :rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu ne kadar işe yarar bilmiyorum ama tepkimizi koymak açısından faydalı diye düşünüyorum.
Bu arz talep meslesi.
Birileri bu hayvanları kürkünden yapılmış şeyleri giyiyor oldukça bu katliamın önüne geçmek zor olacak.
Bence tepki koyan arkadaşlar çevrelerinde bu tür ürünleri giyenleri gördüklerinde de aynı tepkileri vermelidirler.

Evimizde bir kedimiz var.
Ben kedilerden nefret ederim.
Eşim çok sevdiği için saygı gösteriyorum.
Sevmememe rağmen hasta olmasın diye harcadığım veteriner parası bir servet değerinde.
Sonuçta o bir can.
Seçme hakkım olsaydı(evli olan erkekler anlayacaktır.:) ) asla eve sokmazdım.
Ama bu vahşete yüreğim dayanmıyor....

Gösterdiğiniz duyarlılık için hepinize teşekkürler....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
sewgili siyah limo,öncelikle ben yaptıkların için teşekkür ederim,Senin bayan olduğunu biliyordum çünkü resmini yollamıştın motorunla gördüm ..
Sana ve eskişehire kucak dolusu sewgiler yolluyorum :rendeer:

siyah limo demişsin süper çok hoş saol :rendeer:
alla alla geçici hafıza kaybı geçiriorum nereye resmimi yollamışım :silent:
bizim esk mt ye falan koyuyorum ama neyse yollamışımdır :queen:
esk. mt den sana kucak dolusu sevgiler :wiinkk:
ben azimle bu katliam için imza savaşımı yürütüorum :pale:
ama mt den umduğum katılımı göremiorum :pr:

arkadaşlar bu arada diğer adreslerim ile de imza attım ve
cin fikirlilik yapıp aynı adresim üzerinden 5 imza attım.
hepsinde de kabul edilmiş gözüküor ve imza sayısı artıor.
haberiniz olsun istedim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
70
tüğlerim diken diken oldu inanın gözyaşları abartı değil acının vermiş olduğu ızdırap arkadaşlar göndermeye devam:salut:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
patrioteDEMİŞKİ :Arkadaşlar bu ne kadar işe yarar bilmiyorum ama tepkimizi koymak açısından faydalı diye düşünüyorum.
Bu arz talep meslesi.
Birileri bu hayvanları kürkünden yapılmış şeyleri giyiyor oldukça bu katliamın önüne geçmek zor olacak.
Bence tepki koyan arkadaşlar çevrelerinde bu tür ürünleri giyenleri gördüklerinde de aynı tepkileri vermelidirler.

Evet,mesela şöyleki bu tarz imzalar çok yararlı oluyor ,avusturalyada kürk dükkanları yasal olarak kapatıldı ve kürk giyenler tepki görüyor.Ayrıca burberry çinden ithali durdurdu.Lacost,vb birkaç ünlü markanın ürünlerinde köpek kürkü kullandıkları ortaya çıkınca ortalık karıştı malları piasadan çekip tazminata mahkım oldular.
Bizler gözlerimizi kapamıyoruz bu tarz eylemlerle ewet sizin yaptıklarınızdan haberdarız diyoruz.Almanyada fok kürkü alımına son vermiş durumda.
Nedense katılım az oluyor mesela adminlerden ben bu konuyu ana sayfaya taşımalarını beklerdim zira ksıtlı bir zaman var,ama hiç bir tepki gelmedi.Oysaki bu duruma daha duyarlı olunmasını beklerdim motorcular daha çewreci olur havayı kirletmiyoruz en azından lafını çok duysamda ,iş eyleme gelince en basit bir yardımıda alamamk üzücü oluyor.
NOT:limo AMERİKADA LİMUZİNİN KISALTMASI :)
EN KARİZMATİK RESİMLER TOPİĞİNDE RESMİN VAR SİYAH LİMOCUUUM:queen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Allah korkusu olmayanda vicdan merhamet de zor oluyor.Bir canliya daha olmeden bu nasil yapilir ya.

Gonderdim protestoyu, haydi hayirlisi bakalim.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
NOT:limo AMERİKADA LİMUZİNİN KISALTMASI :)
EN KARİZMATİK RESİMLER TOPİĞİNDE RESMİN VAR SİYAH LİMOCUUUM:queen:

limo vay bea öğrendiğim ii oldu teşekkür ederim :rendeer:
demek en karizma fotolara resmimi koymuşum hı :silent:
valla o kadar çok yere el atıorum ki şu sitede :cherry:
kimi yeri okuyup geçiorum kimi yere de çene yetiştirmeden duramıorum :queen:
ama heç kimse bu topiğe doğru dürüst çene yetiştirmio :pr:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
18852 bende imzaladım.bu video yu izleyip insan olduğumdan utanmıştım.hayatımın her devresinde hayvan beslemiş biri olarak duyarsız kalmamanızı rica ederim.:pale:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
limo vay bea öğrendiğim ii oldu teşekkür ederim :rendeer:
demek en karizma fotolara resmimi koymuşum hı :silent:
valla o kadar çok yere el atıorum ki şu sitede :cherry:
kimi yeri okuyup geçiorum kimi yere de çene yetiştirmeden duramıorum :queen:
ama heç kimse bu topiğe doğru dürüst çene yetiştirmio :pr:

Bende öyleyim nedense hep söyliyecek bir sözüm vardır mutlaka:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba topiğinize eskişehir mt den katılıorum :)
bir arkadaşımız bir topik açmış ama ben mt den gerekli desteği göremedim :pr:
topik konu dışı bölümünde imza gerekli vicdan sahibi herkese davet başlıklı bir topik :wiinkk:
topiğin başında verilen linke imzanızı atıp topiğe katıldığınızı belirtip bir kaç düşüncenizi yazarsanız seviniriz :cat:
herkese ii akşamlar :king:[/QUOTE]
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım ilk hayvanlar konusunda anlaşmaya başladık şimdi de bu çene konusunda :rendeer:

aytaç sen bole yaptıkca eskısehı9r mt de turkıyenın her yerınden ınsanı gorucez.............
ıstanbul eskısehır mt bulusması komple eskısehırde mt bulusmasına donucek:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
arkadaşlar merhaba topiğinize eskişehir mt den katılıorum :)
bir arkadaşımız bir topik açmış ama ben mt den gerekli desteği göremedim :pr:
topik konu dışı bölümünde imza gerekli vicdan sahibi herkese davet başlıklı bir topik :wiinkk:
topiğin başında verilen linke imzanızı atıp topiğe katıldığınızı belirtip bir kaç düşüncenizi yazarsanız seviniriz :cat:
herkese ii akşamlar :king:

öymen verdiğin destek için teşşekkür ederim :rendeer:
evet arkadaşlar immigrant kullanıcı adlı arkadaşımızın yani öymenin yazdığı bu mesajı
illerin topiklerine yazıorum ve öymen de benden sonra aynı topiğe yazarak destek oluor :)
haydi arkadaşlar 150.000 nedir ki :cat:

aytaç sen bole yaptıkca eskısehı9r mt de turkıyenın her yerınden ınsanı gorucez.............
ıstanbul eskısehır mt bulusması komple eskısehırde mt bulusmasına donucek:queen: :queen: :queen:

süper olur düşünsene her yerde motosikletli :cherry:
zaten eskişehiri çok seviorum daha fazla severim o zaman :mrgreen:
eskişehire renk gelir hemide :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende 4 5 tane mail adresı daha var onlardanda atıım bari nerden atıoduk lınk bastaydı galıba:mrgreen:

Protestmails sent so far: 18912
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst