anladım ben diğer adresim ile falan da atacağım.
nuwamda gibi arkadaşlarıma da ileteceğim.
msn ime kişisel ileti olarak yazacağım. ya bişiler yapmak lazım yar:
bu konuya uygun topiklerde de dikkat çekmeye çalışacağım :cat:
bu arada cinsiyetinizi öğrenebilir miyim :silent:
kusura bakmayın avatar ile kullanıcı adınızdan emin olamadımale:
Çok çok teşekkürler arkadaşlar,
Sewgili siyah limuzuin,1.77 boyunda ,sarışın yeşil gözlü bir hatun kişiyim..Awatarda resmim var ama isimde bonnie olanım ben :queen: Avatar doğrudur seni yanıltmasın:rendeer:
Yardımlarınıza sonsuz teşekkür ediyorum:rendeer: :rendeer:
ben atmistim daha once imza
cevabın için teşekkür ederim :rendeer:
ben msn ime yazdım ve bi kaç topiği buraya davet ettim :cat:
duyarlı olan gelior işte ortada her şey. ama bence katılım hala çok düşükr:
bu arada bayan olmana sevindim. ben de bayanım da.
hak verirsin ki motosiklet ile ilgili bi sitede bayan üyelere rastlamak zor oluo.
umarım daha nice topiklerde görüşürüz :cat:
önceki mesajlarda okumuşsundur. başka mail adresin varsa eğer o mail adreslerin ile de imza atabilirsin :cat:
sewgili siyah limo,öncelikle ben yaptıkların için teşekkür ederim,Senin bayan olduğunu biliyordum çünkü resmini yollamıştın motorunla gördüm ..
Sana ve eskişehire kucak dolusu sewgiler yolluyorum :rendeer:
NOT:limo AMERİKADA LİMUZİNİN KISALTMASI
EN KARİZMATİK RESİMLER TOPİĞİNDE RESMİN VAR SİYAH LİMOCUUUM:queen:
limo vay bea öğrendiğim ii oldu teşekkür ederim :rendeer:
demek en karizma fotolara resmimi koymuşum hı :silent:
valla o kadar çok yere el atıorum ki şu sitede :cherry:
kimi yeri okuyup geçiorum kimi yere de çene yetiştirmeden duramıorum :queen:
ama heç kimse bu topiğe doğru dürüst çene yetiştirmior:
Bende öyleyim nedense hep söyliyecek bir sözüm vardır mutlaka:queen:
sanırım ilk hayvanlar konusunda anlaşmaya başladık şimdi de bu çene konusunda :rendeer:
arkadaşlar merhaba topiğinize eskişehir mt den katılıorum![]()
bir arkadaşımız bir topik açmış ama ben mt den gerekli desteği göremedimr:
topik konu dışı bölümünde imza gerekli vicdan sahibi herkese davet başlıklı bir topik :wiinkk:
topiğin başında verilen linke imzanızı atıp topiğe katıldığınızı belirtip bir kaç düşüncenizi yazarsanız seviniriz :cat:
herkese ii akşamlar :king:
aytaç sen bole yaptıkca eskısehı9r mt de turkıyenın her yerınden ınsanı gorucez.............
ıstanbul eskısehır mt bulusması komple eskısehırde mt bulusmasına donucek:queen: :queen: :queen:
ya bende 4 5 tane mail adresı daha var onlardanda atıım bari nerden atıoduk lınk bastaydı galıba:mrgreen:
Protestmails sent so far: 18912