Ne gerek var? göstergeleri korumak yeterli bence.
yok artık![]()
yurdum insanı:queen:
valla izmirde olsan iş yerinde bi branda diktirirdim kardeşimeevet bu yurdun insanıyııminş parasını denkleştirince en güzelinden bir tane almak istiyorum ama maddi
![]()
valla izmirde olsan iş yerinde bi branda diktirirdim kardeşime![]()
İyi ama motoru brandaylada ortsen, rutubet yine isler, bu sefer hava almadigi icin brandanin altinda daha da kotu.