imkansızlıklar dahilinde yavrunuzu koruma

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
walla branda alcak parayı denkleştiremediğimizden dolayı ortaya güzel bi çalışma çıktı kartın kolilerle ve poşetlerle branda off offf:santa::santa::santa:


301343_10150457921858453_618163452_10409586_1123224474_n.jpg

388087_10150457922043453_618163452_10409587_156070029_n.jpg

316150_10150457922483453_618163452_10409589_467684932_n.jpg

390077_10150457922748453_618163452_10409590_30398607_n.jpg
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
e gayet güzel ben beğendim :) istanbul'da kartonla beraber motoruda götürürler kartonlar ayrı para motor parçaları ayrı... çöp poşeti geçir dicem bu sefer de çöp arabası tehlikesi var, en iyisi 6-8 kişilik muşambadan masa örtüsü.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Eski bir carsaf daha iyi olur bence yada astar kumasi bulabilirseniz gayet guzel nir cozum olur.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Altına işeyen çocukların yataklarına serilen nevresimler var. Su geçirmiyor haliyle. Acaba o tip bir şey kullanılabilir mi?:cherry: Fiyatı nedir bilmiyorum ama...
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
walla şimdi yeni kalktım işte gecenin 2 sinde elimizde kartonlar komşuyla yapmıştık , en iyisi okula giderken 2 metre karelik 3 4 tane telden kepenk gördüydüm onları getirip sağlamca yer yapıp üstüne bi naylon atmak olcak :D
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Ne gerek var? göstergeleri korumak yeterli bence.


abi hemen her yeri bu motorun krom gibi alışımdan inciği concuğu her yerinde var konumum itibari ile yağışlar aşırı deniz tuzu bırakıyor ve anında paslanmaya neden oluyor herşeyi çürütüyor ya :(
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
İyi ama motoru brandaylada ortsen, rutubet yine isler, bu sefer hava almadigi icin brandanin altinda daha da kotu.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
valla izmirde olsan iş yerinde bi branda diktirirdim kardeşime :)

saolasın abi düşünmen yeter :) keşke herke siz gibi düşünse türkiye bu halde olmaz dı :)

İyi ama motoru brandaylada ortsen, rutubet yine isler, bu sefer hava almadigi icin brandanin altinda daha da kotu.

tam kapalı brandalar var hocam altı da kapalı ofordundu sanırım o tarz alıyım diyorum ama işte çok pahalı bakalı yaza denkleştiririz inş parasını :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
karton kutu neyse de palmiye dallarıyla örttüğüm vakit dahi oldu :p ilk insanlardan esinlenerek motosikletin mahrem yerlerini kapadım :p :cherry:
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Kocca kıbrısta üstü kapalı bir yer yok mu yav? Hayret valla. Benim bırandayıda zalim kedinin biri ortasından delmiş kendine havalandırma açmış. Çok manidar bir brandam var artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst