İmecik uzakmış..!

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
21 Ekim 2007 - Pazar - Antalya

Not: Hava yağışlı ve çok kapalı olduğu için flaş kullanmadan çekilen bazı fotoğraflarda ışık azlığından netlik sorunu yaşandı.

Sabah 08.00 de buluşan Ayşe, Bilge, Yücel, Gürhan ve Hakan benden önce yola çıktılar.
Y3.jpg


Ben referandum için oyumu kullanmadan yola çıkmak istemedim.
Nasıl olsa yalnız olunca daha hızlı sürerim ve onlara yetişirim diye düşündüm.
Yağmura rağmen yola çıkarız deseler de oy kullandıktan sonra Yücel'e tel açıp sordum.
"Biz yola çıkıyoruz, seni Sinan Su Değirmeni'nde bekleriz." dedi..

G1.jpg


G2.jpg


Geyik Bayırı'nda yakaladım ekibi.. :)

Hiç durmadan yola devam edip, Geyik Bayırı'nı geçtikten sonra, Saklıkent'e giderken sağa sapıp,
toprak(çamur) yoldan Sinan Su Değirmeni'ne yollandık.

Bu zorlu yolu ıslanarak aştıktan sonra Değirmen'de bir mola verip, çay içeriz diye düşünmüştük ama malesef kapalıydı.
Ama neşemiz yerindeydi..
A1.jpg


A2.jpg


Bulduğumuz bir tentede biraz soluklandık..
Hakan'ın durumu...
G3.jpg

G4.jpg


G5.jpg


N1.jpg


Y1.jpg


Y2.jpg


Y4.jpg


Y5.jpg


Biz dinlenirken yanımızdan geçen kamyonetin ekmek arabası olduğunu son anda fark ettik.
Ekmek almak için son şansımızdı.
Gürhan hemen motoruna atladı ve peşine düştü.
Kısa bir süre sonra ekmeklerle geri döndü..

Yeterince dinlendikten sonra yeniden yağmurluklarımızı giyip yola hazırlandık.
Y7.jpg


...devamı var elbette...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel olmuş emeğinize sağlık da.... imecik niye uzakmış..:cherry:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Sinan Su Değirmeni'nden sonra yol tırmanışa geçiyor.
Yağmur devam ediyor.
Bu çamurlu kaygan yolda Bilge motorunu bir virajda yatırıyor.
Biraz çamurlandığı için sinirli ama bunun dışında keyfi kaçmıyor..
Böyle bir motosikletle ve sadece asfaltta kullanılacak lastiklerle bu yollarda sürebilmesini hayret ve takdirle izliyoruz.

G8.jpg


Y10.jpg


G9.jpg


G10.jpg


Tırmanış bitip Saklıkent yoluna ulaştığımızda manzara bizi büyülüyor.
G6.jpg


G7.jpg


Y6.jpg


Y8.jpg


Bu küçük kuçu peşimizden uzun bir süre bizi takip ediyor.
Sonra yorgun düşüp vaz geçiyor..
Y9.jpg


Kaldığımız yerden devam ediyorum..
5 fotoğraf makinesindeki fotoğrafları bir araya getirmek ve yaklaşık 200 fotoğrafı düzenlemek zaman aldı biraz..
Bu fotoğrafların yarısına yakını birbirine benziyordu bu yüzden burada yaklaşık 100 fotoğraf olacak..

Saklıkent'e ulaştığımızda sürekli yağan yağmurdan ve süzgardan ellerimiz donmuştu.
Yağmurluklarımıza rağmen ıslandık..
Özellikle çoğumuzun botlarına su girdi ve oturduğumuz yerden şeyimize kadar ıslandık .. :)
Hakan'ı saymıyorum bile, çünkü onun yağmurluğu da yoktu..

Sakılıkent'e vardığımızda şok olduk çünkü yağmur iyice hızkanmıştı ama heryer kapalıydı.
Yücel, kayak merkezine gidip baktı son umut olarak ama orası da kapalıydı.
Hepimizin suratları asıldı ve kapalı olan lokantalardan birinin tentesinde titreşmeye başladık.

Yanımıza oranın sahibi yada sorumlusu olduğunu düşündüğümüz biri geldi; "O dağıttığınız sandalyeleri filan toplayıp gidersiniz değil mi?" diye insafsız bir diyalog kurdu bizimle ve gitti. :(

Fakat sonunda kayak merkesizinin bekçisi Bayram imdadımıza yetişti...
Bize salonu açtı ve şömineyi yakıp hemen çay demlemeye girişti..

Helal olsun...
G13.jpg


A8.jpg


Şöminenin etrafında ıslanan giysilerimizi kurutmak için serip,
Bayram'ın demlediği çayı beklerken
A4.jpg


N4.jpg


A5.jpg


N5.jpg


bir yandan da sucukları hazırlamaya başladık tabi .. :)
A9.jpg


G11.jpg


A3.jpg


N2.jpg


Biraz kuruyup neşemiz yerine gelince hemen fotoğraf makinelerine sarılıyoruz..
A10.jpg


G12.jpg


N6.jpg


Y11.jpg


Aramızda fotomodeller...
Y12.jpg


Y17.jpg


... ve fotoğraf sanatçıları olunca iş çığrından çıktı tabi.. :)
Y13.jpg


Y14.jpg


Sonunda çayyyy... :)
Y15.jpg


Y16.jpg


Ardından sucuklar kızarıyor..
Y18.jpg


Y19.jpg


Karnımız da doyduktan sonra sıra geliyor eğlenceye..
Önce oranın 1.5 yaşındaki dev Serbernard'ı Sezar ile oynuyoruz..
Y20.jpg


Y21.jpg


Y22.jpg


Y23.jpg


Y24.jpg



... devam ediyoor....

Karnımız doydu, giysilerimiz kurudu, artık motokros zamanı..
Yücel'le ikimiz teleferik çevresindeki çamurlu araziye atıyoruz kendimizi..
Y25.jpg


Şöyle bir "Ankara'lı Endurocu" pozu vereyim. :)
Ankara'da 3 yıl yaşadığım için böyle bir poza hakkım var herhalde..
Y26.jpg


Bulutlar çevremizde dolanırken biz de SkyTeam'lerimizin sınırlarını zorluyoruz.
Y27.jpg


Y28.jpg


Y29.jpg


Aşağıda mola verdiğimiz bina görünüyor..
Y30.jpg


Y31.jpg


Lastiklerimiz yeni olmasına rağmen dişlerin arası doluyor ve fazla hız yapamadığımız için o çamurları lastikten atmak zor oluyor..
Y32.jpg


Y33.jpg


Y34.jpg


Y35.jpg


Tübitak yol sapağından Saklıkent'in arkasına dolanıyoruz..
Aşağıda kayan bulutlarla sürekli değişen bir Saklıkent görüntüsü var..
Y36.jpg


Y37.jpg


Ben de bu daaağlarııınn nesiiinnne geldiiimm... :)
Y38.jpg


Y39.jpg


Y40.jpg


Tekrar mola verdiğimiz yere döndüğümüzde biriken çamurları biraz temizliyoruz..
Daha iyi temizlik için tazyikli su lazım..
N7.jpg


N8.jpg


... devam ediyor elbette........

Yücel'le yaptığımız motokros turundan sonra yine şömine başı sohbetine döndük..
Y41.jpg


Sigarayı bırakalı yıllar oldu ama şömine başında 1 kadeh şarap(Gürhan'ın imali) ile bir sigara da keyif oluyor be.. :)
Y42.jpg


Yücel ,
Y43.jpg


Gürhan ,
Y44.jpg


Hakan , Bilge , Ayşe , Yücel .
Y45.jpg


Dışarıda bulutların çökmesiyle çok gizemli bir ortam oluşuyor..
Ben biraz daha şömine keyfi yaparken onlar dışarı çıkıp sanki kar yağmış gibi eğleniyorlar.. :)
Y46.jpg


Y47.jpg


Y48.jpg


Y49.jpg


Y50.jpg


Y51.jpg


Y52.jpg


Y53.jpg


.. o sırada bulutların arasından bir takım insanlar beliriyor..
Y54.jpg


Biraz daha yaklaşınca onların AKMOK(Akdeniz Motosiklet Kulübü'nden) yürüyüş gezisine çıkan arkadaşlar olduğunu görüyoruz..
Hemen fotoğraf makineleri çıkıyor..
Solda bize şömine yakıp çaylar demleyerek günümüzü bayram yapan Bayram, sağda AKMOK'tan Mustafa Mutlutürk
Y55.jpg


Y56.jpg


Y57.jpg


Fotoğraflar çekildikten sonra onlar yürüyüşlerine devam etmek için bizden ayrılıyorlar, meydan yine bize kalıyor.. :)
N12.jpg


N23.jpg


N22.jpg


Meydanı boş bulan Yücel yeniden azmaya başlıyor..
N14.jpg


N15.jpg


N16.jpg


N13.jpg


Gaza gelen Hakan' da ona katılıyor..
N17.jpg


Hakan
N18.jpg


sonra Gürhan ,
N19.jpg


ve Ayşe...
N20.jpg


N21.jpg


Bilge ise çapırının hakkını vererek orada bulduğu hortumla motosikletinin çamurlarını temizleyip güzel bir poz veriyor..
N24.jpg


Heveslerini alan kroscular biraraya geliyorlar ve daha geç olmadan geri dönmeye karar veriyoruz..
N25.jpg


N26.jpg


N27.jpg


N28.jpg


... devamında dönüş yolu fotoğrafları geliyooorr......

Yağmur ve bulutlar arasındaki dönüş yolculuğumuza başlayalı 5 dk olmuştu ki benim aynalarımı Saklıkent'te unuttuğumu anladım.. :D
Kros yaparken düşersem kırılmasın diye çıkartmıştım..
Düşmedim ama olsun ...
Hazır durmuşken 1-2 foto çekmeden olmaz dedik tabi.. :)
Y58.jpg


Y59.jpg


Y60.jpg


Y61.jpg


Aynaları alıp taktıktan sonra yola yine devam ederken çok güzel bir ağaç ve çevresinde güzel bir alan bulduk ve küçük bir mola daha verdik..
Bunu da günün ağacı ilan ediyorum..
N29.jpg


N30.jpg


N31.jpg


Biz kalan elma, çikolata ve kolaları götürürken Yücel' de araziyi talan ediyor..
Yeni lastikleri ve yaptırdığı büyük arka dişli ile mutlu bir endurocu o.. :)
(Benim de bu dişli işini halletmem lazım.)
N32.jpg


N33.jpg


N34.jpg


Bu kadar mola yeter..
Yeniden yola devam..
N35.jpg


N36.jpg


.. ama olur muuu..!?
Bu son manzara virajında fotoğraf çekmeden geçmek olur mu..?!
N37.jpg


N38.jpg


N39.jpg


N40.jpg


N41.jpg


N42.jpg


N43.jpg


N44.jpg


N45.jpg


Y70.jpg


N46.jpg


N47.jpg


N48.jpg


N49.jpg


N50.jpg


Y62.jpg


Y63.jpg


Y64.jpg


Y65.jpg


Y66.jpg


Y67.jpg


Y68.jpg


Y69.jpg


Son olarak Doyran baraj gölünde duruyoruz..
Malesef çok az su kalmış burada da..
Umarım bu yağmurlar böyle devam eder de yeniden dolar bu baraj...
Y71.jpg


Antalya'ya vardığımızda hava çoktan kararmıştı.
Motosikletlerimizdeki çamurları temizlememiz en az yarım saatimizi aldı..
N51.jpg


N52.jpg



Sonunda bu gezinin de sonuna geldik..
Aslında İmecik yaylasına gitmek için yola çıkmıştık ama hava şartları ve Bilge'nin motosikletinin böyle yağışlı bir havada sorun çıkaracağını düşünerek Saklıkent'te uzun bir mola verip daha sonra dönmeyi seçtik..
Daha uygun hava ve uygun motosikletlerle yeniden deneyeceğiz o yolu..


Herkese mutlu geziler diliyoruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Bunlarda Hakan'ın çektiği fotoğraflar..
Elime ancak ulaştı..


100_1822.jpg


100_1823.jpg


100_1825.jpg


100_1827.jpg


100_1828.jpg


100_1830.jpg


100_1831.jpg


100_1833.jpg


100_1834.jpg


100_1836.jpg


100_1837.jpg


100_1839.jpg


100_1841.jpg


100_1842.jpg


100_1843.jpg
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal olsun Antalya:cat:
İşte motorculuk budur, yağmur çamur kar farketmiyor:cat: Keşke bizde oralarda olsak da tekrar Saklıkent'i gezsek:pale: Özendim vallah. Fotolara bakmak için ikinci bir explorer açtım, bütün gece bakarım artık! Ellerinize, ayaklarınıza, motorlarınıza, fotoğraf makinelerinize ve tüm bunları bizim ile paylaşmak için harcadığınız emeklere sonsuz teşekkürler. uçtum gittim oralar, aaaahhhh aaaaahhhhh
Helal size arkadaşlar:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Çok güzeL :rendeer::rendeer: bi an kendimi sizlerle beraber sandım !
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harduroooo abimmmmmmmm...sen aslansınnn...sen kaplansınn...demeye bile gerek...fotoğraflar herşeyi anlatıyor...


efsane geri döndü...by Harduro...:rendeer:


ayağınıza motorunuza bileğinize sağlık ....


sigara içerken olan foto çok karizmatik olmuş...açı kadraj elektrik harika...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Hava açık olsaymış tam süper olacakmıştı.Ama yine güzel eğlenmişsiniz.Paylaşım için elinize sağlık.Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst