İLLA honda 600F

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
28
alırken dikkat et ama biliyorsunuzdur gecen sene honda tarafından uretimi durdurulmus ve bir daha piyasaya surulmeyeceği söylenmisti ve kesin karar verilerek uretimden kaldırıldı parca problemi yasayabilirsin artık sıfır modeli olmadığı için yedek parçada girisi yapmıyorlar alırken bence iki kere dusun
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
neyi düşünüyüm abi Ben alalı 2 gun olmuş hayırlısı olsun diyelim ne yapalım.
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
Hayırlısı olsun, kazasız belasız kullan inşallah ama acemi nin yazdıklarını dikkatli oku hatta mümkünse eğitim almayı dene kardeş, daha geçen gün tecrübeli bir arkadaşım 600 RR ile ciddi bi kaza yaşadı, kendisinde birşey yok neyseki ama motor pert, bu nedenle çok dikkatli ol arkadaşım tadını çıkart, acısını yaşama inşallah
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
Hepinizden Allah razı olsun.Cümlemizi kazdan beladan korusun.
Arkadaşlar siftah arızam çıktı zincirimin değişmesi gerekiyo ayar civatası sona dayanmış zincir babannemin don lastiği gibi sunmuş hangi marka tavsiye edersiniz ve kaç paradır.Takmasını ben yaparım eski tamircilerdenim........
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
alırken dikkat et ama biliyorsunuzdur gecen sene honda tarafından uretimi durdurulmus ve bir daha piyasaya surulmeyeceği söylenmisti ve kesin karar verilerek uretimden kaldırıldı parca problemi yasayabilirsin artık sıfır modeli olmadığı için yedek parçada girisi yapmıyorlar alırken bence iki kere dusun

Bir firma üretim yılından itibaren 10 yıl boyunca yedek parça temin etmek zorundadır.Üretimden kaldırılsa da kaldırılmasa da.. Ki bu kadar çok kullanılırken,bundan kar etmek varken değil 10 yıl 20 yıl daha parçalarını üretir..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bir firma üretim yılından itibaren 10 yıl boyunca yedek parça temin etmek zorundadır.Üretimden kaldırılsa da kaldırılmasa da.. Ki bu kadar çok kullanılırken,bundan kar etmek varken değil 10 yıl 20 yıl daha parçalarını üretir..

üretim durdugu anda o yıldakı parça fiyatlarıda stokta oldugu için aynı fıyatta kalması gerek demi? ama sureklı dolar bazında fıyat bınıyorda bınıyor........
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
Nazar değdirdiniz be motoruma dun lastiği patlamış fren balatalarım bitmiş. zinciri zaten sünmüş her tarafı çamur yinede nazar
değdirdiniz yok size foto moto. Foto koysam ne olacaktı kim bilir ALLAH korusun..:mrgreen::pr::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Nazar değdirdiniz be motoruma dun lastiği patlamış fren balatalarım bitmiş. zinciri zaten sünmüş her tarafı çamur yinede nazar
değdirdiniz yok size foto moto. Foto koysam ne olacaktı kim bilir ALLAH korusun..:mrgreen::pr::queen::queen:

:queen::queen: :queen::queen: :queen::queen:


Herşeyde vardır bi hayır sezon bası bu gibi şeyleride yenilemen için çok iyi olur biliyormusun, korkamadan her turlu yola cıkarsın daha ne ıstıyorsun :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önce hayırlı olsun sonra da geçmiş olsun benim nazarım değmez bikere ::miiz:: Allah kuru iftaralardan saklasın :mrgreen:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
Yaw siz bitanesiniz benim için canlarım. Tabi Allahdan balatalar tekerler kolay sökülüyormuş sabah 30 dk da söktüm hepsini bu gun alıp akşamda takarım.Allahdan çakıyoruz bu işlerdende ustalar yontmuyo bizi yahu arkadaş bi zincir değişmine 40ytl istedi ayıptır yahu yarım saatini almaz.balatalar 20 desen 60 bide lastik tamiri derken 100 ü bulurdu.O 100 ytl ye 500km yol giderim.Allah ustanında hayırlısını versin nediyim.......:bounce: Birde sabah erken kaltım sanayiye gittim 2 tane yıldız anahtar 1 tane alyan tornavida pense aldım sonra geri götürdüm yanlız koltuğu çıkardığımda lazım olan takımları meğer varmış boşa gittim geldim sabah sabah ne bilim ben herbişeyin avadanlığın içinde olduğunu?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
Maaşallah deyin haa.! kaza felan yapmayalım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
way kardişimmmmmmmmmm helal olsunnnnnnnn bende hayabusa aldım geçen :D
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her şey iyi de plaka sağlığın açısından pek hayırlı gözükmüyor :queen: Hafif gaza getirici bir hali var :queen:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
Valla arkadaşlar alalı 1 hafta oldu gerçekten bu kadar zevk veren bu kadar hoşuma giden bu güne kadar motor olmamıştı.Borcunuda Allahın izniyle kapatırsam turkiye turuna çıkıcam inşallah.Allah isteyen butunkullarına kalplerindeki motoru nasip etsin.Abla plakada şansımıza böyle geldi bırak EZsinler beni motoru hız için değil zevk için aldım zaten.Şimdi manzarayı gördünüz gölü gördünüz gelmek için bahane aramayın bi pazar hepinizi bekliyorum mutlaka.......
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aminnnn Aminn :mrgreen: İnş. geliriz :rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız. :rendeer:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Abı valla ne dıım çok yakışmış altında da çok güzel durmuş motorun Allah kazasız belasız kullanmayı, tadını çıkarmayı nasıp etsın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst