""iLk@yy""MoToR ALMaMDaKi UĞRaŞLaRıNDaN DoLaYı SoNSuZ TeŞeKKüRLeR...

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
hadi hayırlı uğurlu olsun çirlop gibi maşallah.
allah kaza bela göstermesin:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Güzel kardeşim yine söylüyorum cok fiyat istiyodun... Ben 2400 km de 5500 e aldım...

@ Babu



Düzgün kullanımla sağlamlığı sana kalmıs bişey...


Ben 1500 liraya yakın masraf ettim ama aksesuar anlamında.

Sen boş motor aldın. :)

O sıralar boş halde bile satsam 6'dan aşağı gitmezdi. Motorumun temizliğine de öyle güveniyordum.

"Ben ne verebiliyorum veya benim gözümde bir motorun değeri nedir" olayı bir yana, "piyasada bu motor kaça gidebilir" gerçeği bir yana.

Ucuz motor alınmaz diye birşey yok. Çeşitli sebeplerden ötürü alınabilir bir motor ,piyasasının altında.

Motorunu satarsan ve ilginç diyaloglar yaşarsan anlayacaksın benim dediğimi. :wiinkk:

Güle güle bin motoruna.


saolasın asım :cat: önceki sayfalardada yazdım ben bu sitenin sayfalarında pek çok güzel insan tanıdım arkadaş ve dost edindim eminim bu kişilerde benim için yaparlardı bunları :cat:



aslına bakarsan doğan o zamanki ederi o motorun hakkıydı fazla değildi sonradan fiyatları düştü emrahında dediği gibi arz talep meselesi buradaki olaylar birazda cbr125r'ın hikayesine dönücek 2. eli çok düşük olucak diyordu öylede oldu 6000'lerde bile zor satıyor artık millet :cat:

İlkay, dediğin gibi benim motoru sattığım sıralar prim etme sınırında idi. Ya o arada iyi fiyata gidecekti ya da şimdi bekleyecektim ve garantisi görünürde de bitince ucuz pahalı razı olacaktım bir fiyata

Ben masraf ettiğim halde 6500'e sattım ki motoru sattığımda kış mevsimi idi :)

Ama şimdilerde para etmeyebilir. S&T iyice yaygınlaştı piyasada, Global de tamamen çekildi piyasadan.

Biz de her arkadaşımızın uygun motor almasını isteriz.

Ama unutulmamalı ki bir motor alırken alıcı isek motorumuzu satacağımızda da satıcıyızdır. :)

İki taraflı da ilişkileri zedelememek lazım.


Benden motoru 6500'e alan arkadaşın açtığı ilan da aha bu :) :

http://www.sahibinden.com/temiz_makina_bakmadan_gecme-24WQQaXQQ14452780WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ÖYLe Tabi ; alana da satana da Hayırlı olsun.. Su da bir gercek ki ; Alıcı Düşük fiyat verir; satıcı yüksek fiyat ister ; sonunda ortası bulunur...

Biz de zararına satacağız; bunu da farkındayım :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
beyim hayırlı olsun allah kaza göstermesin bi sür bakalım nedir ne değildir bu hyo kalitelimi sağlammı senden öğrenelim ;)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben zaten Hyo kullanmıstım; yine sorsan söylerdim canım benim :mrgreen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
ÖYLe Tabi ; alana da satana da Hayırlı olsun.. Su da bir gercek ki ; Alıcı Düşük fiyat verir; satıcı yüksek fiyat ister ; sonunda ortası bulunur...

Biz de zararına satacağız; bunu da farkındayım :)

Neyse, Allah kaza bela vermesin,ağız tadı ile bin de uğraşacağın en büyük can sıkıcı mesele satarken düşük teklifler ile uğraşmak olsun.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
doğan kardeşim topiği yeni gördüm, geç olacak ama kusura bakma
hayırlı olsun gülegüle kullan:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Cok sağolun arkadaslar; hepimize kazasız ve sorunsuz sürüşler Diliyorum...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
Hayırlı,uğurlu olsun çaka,kazasız belasız kullanman dileği ile...

Okan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst