ilk uzun yolum olcak .. YARDIM !!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler ben inş ilk uzun yol denenemi yapcam.
tabi bana göre uzun. hele jinlun'la çok uzun :)
kandıra 'ya gitcem.bunun için de öncelikle izmit otogarına gitcem. Gürkan tur fln var. onun son durağına.
kefken-cebeci minibüslerinin kalktığı yere. neyse
yaklaşık 180 kg fln olcaz motor üstünde. bu bi zarar verir mi motora o kadr yol boyunca. ne kadar zaman durmaksızın gidebilirim.
ve de bi yol tarifi almak istiyorum. çünkü ilk kez kendim gitcem .
yardımlarınızı bekliyorum ve teşekkür ediyorumm
...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direksiyon hocasınn ehliyet fotokopisi var.
abi evde unuttum cart curt yaparak belge numarasına yazdırabilirim cezayı.
allah bilir..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
ozaman jinlun dayanır salih abi truvayla tek marsda sile ve kıyıkoye kadar gitti geldi bi zararıda olmaz aksıne tecrube kazanırsın yanlız sen genede motoru 2 saat sonra bi 20 dkk falan bi dinlendir hadi yolun acık olsun
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
gidecegin yer kaç km.... 200-250 km ise 2-3 kere ufak molalar vererek gidebilirsin artçi biraz yorabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte bilmiyorum kaç km olcak. evin kapısında kontağı kapatınca bakıcam :)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
38
ehliyetin yokmu? ama kafana koymusan ve hayalini yapmisan seni yol paklar artik kimse tutamaz seni benim esimde gecen yil MD ye cok bakti cok okudu ve bu yil almanyadan türkiyeye tura cikti gerci tur sayilmaz cünki tek gitti diger motorcu arkadaslarimiz aileleri ile arabayala gittiler sanirim onlar seneye motor turu yapacaklar allah bilir artik.eger bekarsan yap bu hayalini evliysen kariyin gönül rizasini mutlaka al ama kalpten git desin dilden degil cünki o geziden kimseye hayir gelmez osaman..yolun acik olsun kardesim:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı yolculuklar umarım ehliyet basınıza iş açmaz.Buarada gideceğiniz mesafe yaklaşık kaç km ona göre birşeyler yazabilirz.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Benim radar işi gibi olursa polisine göre değişir ama uzun yolda genellikle affetmiyorlar bence ehliyetinide al oyle git sonra benim gibi ehliyet russat deyince abi hiç vermediniz die cevap vermeyin:mrgreen::)
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
14
Motosikleti
YAMAHA FJR1300
selam çevirme olucagını zannetmiyorum cok uzun bı yol sayılmaz ama o motoru zorlama yavas dınlendırerek gıdersen bişey olmaz hayırlı yolculuklar
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
5
kardeşim korkma al kaskını çık kimseyide dinleme içinden geldiği gibi kendin istiyorsan sorun yol
bende şimdi geldim beykoz tarafından bütün köylerini gezdim yeşil bir yolculuk oldu sadece üzerine kalın şeyler al iyi olur ben yaz günü isal oldum:)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
hayırlı yolculuklar... gidiş güzergahında bir bardak su molası ver 1-2 sefer yola devam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
delirmek üzereyim :)
napcağımı bilmiyorum.
kimilerinin sağlam ikna kabiliyeti var. ona canım sıkıldı :)
çift kişi gitcez.ikimizde de kask olcak. yine de çevirirler mi acaba ??maltepe'den izmit otogarına gitcem. ordan da kandıra-kefken..
yolu bilmiyorum. ehliyet yok.kurs hocasının ehliyet fotokopisi var ama o kurtarır mı diye düşünüyorum ara sıraa..)
ay başında çıkıcam yola. bakalım o zamana kadar yorumlar ne durumda olcak.
ya gürkan tur ya jinlun..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
delirmek üzereyim :)
napcağımı bilmiyorum.
kimilerinin sağlam ikna kabiliyeti var. ona canım sıkıldı :)
çift kişi gitcez.ikimizde de kask olcak. yine de çevirirler mi acaba ??maltepe'den izmit otogarına gitcem. ordan da kandıra-kefken..
yolu bilmiyorum. ehliyet yok.kurs hocasının ehliyet fotokopisi var ama o kurtarır mı diye düşünüyorum ara sıraa..)
ay başında çıkıcam yola. bakalım o zamana kadar yorumlar ne durumda olcak.
ya gürkan tur ya jinlun..

polis çevirirse belki kurtarma şansın var:)

fakat jandarmaya denk gelirsen geçmiş olsun,yapacak bir şeyin yok motoru bırakır gelirsin:pale:

bakınız:GKN yuvacık gezisinde motor izmitte kaldı:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
iyi geceler ben izmitli olarak maltepe cebeci arasının yaklaşık 140 km civarında olacağını söyleyebilirim. ehliyet olmalı özellikle izmit içi ve otogardan sonra kandıra yolunda rütin kantrole var ve ben 10 yıldır motosiklet kullanıyorum on yılda 3 sefer vede geçenlerde bir günde 3 sefer ehliyet kontrolüne şahit oldum durum pek rahat değil o yönden yol da hiç sorun yok otaban gibi kandıra kefken arası eski köy yolları gibi orman ve köy aralarından geçip gidiyorsun.. kaya koyduysan tüm risklere rağmen yolun açık olsun ne diyelim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi geceler ben izmitli olarak maltepe cebeci arasının yaklaşık 140 km civarında olacağını söyleyebilirim. ehliyet olmalı özellikle izmit içi ve otogardan sonra kandıra yolunda rütin kantrole var ve ben 10 yıldır motosiklet kullanıyorum on yılda 3 sefer vede geçenlerde bir günde 3 sefer ehliyet kontrolüne şahit oldum durum pek rahat değil o yönden yol da hiç sorun yok otaban gibi kandıra kefken arası eski köy yolları gibi orman ve köy aralarından geçip gidiyorsun.. kaya koyduysan tüm risklere rağmen yolun açık olsun ne diyelim...


saol dostum.
2. ikna yazısı geldi. ikna olmaya başlıyorum :)
cebeci'ye kadar yollar güzel tabi de o yollardan yürüyerek geçme ihtimalim de var...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kandira-Kefken arasında jandarma kontrolleri var. Tecrübeyle sabittir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst