İlk Organızasyon ve Tatli Partısi Tüm Mt Davetlıdır

Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
gürkan abim herkese değil sen ve birkaç arkadaşa tepeden bakıyorum :mrgreen:

korkut hala konusuomusun sen sus demedim mi ben sana :mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
iş yerinde dalga gecmedilermi o kız kimdi 2 metre abiii die sana sarldı diye :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
oohooooo adan antep'i geçmiş istanbul'a göz dikmiş. millet kömür vs dağıtırken aydemir datlı olayına girmiş. ben oraya gelemiyorum, bir zahmet mustafayla ( regal ) bana gönderiver, yok yoookkk, antep'e gelirim ben...

her an olabilir bu, ebnden söylemesi...
Yatırım yapıyorum sencer kardeşim.:p:p
Doyumluk değildir sanırım .. :)
Tadımlıktır :wiinkk:
hay agzına saglık..:cat:
sen bilirsin valla istanbul il sınırından cıkamassın tehtitmi evet:mrgreen:
ahanda tırstım gelemem artık :queen::queen:
Tehdit yok ,tehdit yok.:cyclopsan

ne varsa sende var korkut :bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
iş yerinde dalga gecmedilermi o kız kimdi 2 metre abiii die sana sarldı diye :mrgreen:

ne dalgası be tebrik bile ettiler abihelal sana diye :queen:

sen arasıra gel de havamız olsun:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------

Yatırım yapıyorum sencer kardeşim.:p:p

hay agzına saglık..:cat:

ahanda tırstım gelemem artık :queen::queen:


ne varsa sende var korkut :bounce::bounce::bounce:

sen gelde ben seni motora bindirecem istanbulda:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst