- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
neyimi gördün beben daha köyden yarın inicem :queen:
sen şu hani millete yukardan bakan kızsın dimi:mrgreen:
neyimi gördün beben daha köyden yarın inicem :queen:
Kız dalyan gibisin 2 metre boy var Maşallah ...neyimi gördün beben daha köyden yarın inicem :queen:
gürkan abim herkese değil sen ve birkaç arkadaşa tepeden bakıyorum :mrgreen:
korkut hala konusuomusun sen sus demedim mi ben sana :mrgreen:
iş yerinde dalga gecmedilermi o kız kimdi 2 metre abiii die sana sarldı diye :mrgreen:
zaten seninle yan yana gelince kendimi cüce gibi hissediyorum be:queen:
Yatırım yapıyorum sencer kardeşim.oohooooo adan antep'i geçmiş istanbul'a göz dikmiş. millet kömür vs dağıtırken aydemir datlı olayına girmiş. ben oraya gelemiyorum, bir zahmet mustafayla ( regal ) bana gönderiver, yok yoookkk, antep'e gelirim ben...
her an olabilir bu, ebnden söylemesi...
hay agzına saglık..:cat:Doyumluk değildir sanırım ..
Tadımlıktır :wiinkk:
ahanda tırstım gelemem artık :queen::queen:sen bilirsin valla istanbul il sınırından cıkamassın tehtitmi evet:mrgreen:
Tehdit yok ,tehdit yok.:cyclopsan
iş yerinde dalga gecmedilermi o kız kimdi 2 metre abiii die sana sarldı diye :mrgreen:
Yatırım yapıyorum sencer kardeşim.
hay agzına saglık..:cat:
ahanda tırstım gelemem artık :queen::queen:
ne varsa sende var korkut :bounce::bounce::bounce:
ne dalgası be tebrik bile ettiler abihelal sana diye :queen:
sen arasıra gel de havamız olsun:queen:
sen iste abim ben herzaman gelirim :rendeer:
sen iste abim ben herzaman gelirim :rendeer:
Bende ,bende:mrgreen:
sen olmasan şaşardım :queen::queen:
o devamlı aptal aşık modunda dolaşıyor :queen:
Sen şimdi bana kötü bir şeymi dedin.:cyclopsan:silent:
Tükkana gel tükkana
o devamlı aptal aşık modunda dolaşıyor :queen:
aptal değil ama tırsak aşık yengeden saglam tırsıyor :queen:
sen gelde ben seni motora bindirecem istanbulda:mrgreen: