İLK MOTORUMU ALDIMMM :))) HEEEYOOOOOOOOOO :)))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
adam gezilere motorsuz bile katılıyodu korkun gurzan dan motorla hakkariye gitmesse bende bi şey bilmiyom valla :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
bakacaz barış abim.
pusulamız var, haritamız da...
eee???
ver elini hakkari, van, iran, tibet...
(yavaşşş...) :cherry:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
109
gurzan, abi Allah seni ve motorunu kazalardan,dikkatsiz sürücülerden,kamyonların akıttığı yağlardan,yoldaki büyük taşlardan,mıcırlardan,trafik magandalarından,hırsızlardan,kıskanç ve motor düşmanı ;insan rolü yapan eşşeklerden,yağmurda görünmeyen çukurlardan korusun!
hep bugünki gibi neşeli ol inşallah. :king:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
yigitto, agzından bal damlıyor.
amin.
hepimizi korusun insallah.
hepimizi...
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Kardeş hayırlı uğurlu olsun.İyi günlerde kullan inşallah.Bu arada bu akşam ben de Regal Raptor DD250 aldım.Motosiklet kullanıcıları arttıkça birilerinin gözüne batacaktır diye umuyorum.O zaman sesimiz daha gür çıkacak ve daha fazla hak elde edebileceğiz diye düşünüyorum.Tekrar hayırlı olsun dostum :cherry: :cherry: kullan.
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
109
gurzan abi 4 aylık motorsiklet sürücüsüyüm.bu 4 ayda en çok derdi trafik magandaları yaşattı inan :pr: 1 kere kaza atlattım tacize bile uğradım :cherry: uzun saçlarımla beni kız zannedip laf atan bordo bir şahin vardı bugun.kaskın vizörünü açıp bi derdinmi var diyince özür dileriz birader diyip kırmızıda gazlayarak kaçtılar :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
308
motorunda ehliyetinde hayırlı olsun kazasız belasız cezasız kullanman dileği ile yolların, gözlerin, farların açık olsun (gurzan arkadaşım keşke herkez her zaman böyle senin gibi neşeli ve sevinçli olabilse negüzel olurdu) :)
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
109
fes71, seninde yeni motorun hayırlı olsun kardeşim.ve Allah seni de kaza,bela,hırsızlar ve bilumum kötülükten korusun. iyi günlerde kullan :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gürzan..
fes71 dostum seninde yeni motorun hayırlı olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun gürzan allah kaza bela vermesin... dikkatli ol...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
fes71 dostum;
çok güzel bir motor almışsın arkadaşım.
hayırlı ugurlu olsun. kazasız belasız, iyi günlerde kullan inşallah.
vallahi kendiminki kadar sevindim. :rendeer:

sereye, dostum;
tanıyanlar bilir. ehliyetsiz, kasksız, korumasız ve bilinçsiz motosiklet kullanımına her zaman karşı çıktım.
çoook tartıştık, çok kapıştık buralarda. :)

yigitto, ne diyeyim arkadaşım?
ya bu deveyi güdecegiz, ya da güdecegiz... :)
(trafikteki 4 tekerli bazı develerden bahsediyorum? :) )

efe150,
tesekkür ederim arkadaşım...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hayırlı uğurlu olur inşallah abi, Allah kaza bela göstermeden binmeyi nasib etsin.

Kişisel not : Her zaman boşum senin için abi, başım gözüm üstüne...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
gurzan abi yeni gördüm evde net yok belki söylemişimdir ancak şirketten bakabiliyorum ve gece açılan konu olursa ancak sabahında okuyabiliyoruz o da işimiz çıkmazsa :). Motosikletin hayırlı uğurlu olsun abi kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah ...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Allah olmayana da versin, güle güle kullan... Darısı başıma... Az kaldı...
:flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan Gurzan kardeşim :king:

Not: Gurzan "u" ile yazılır :wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst