- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
- Konu Yazar
- #1
Ilk Motorumu Aldimmm
)) Heeeyoooooooooo
))
merhaba arkadaşlar.
bugün bir arkadaştan sms aldım. ehliyetimle ilgili güzel bir gelişmeyi haber veriyordu.
hemmen ok gibi fırlayıp, kagıthane ilçe emniyet müdürlüğüne gittim, işlemleri hallettim ve cuma günü ehliyetimi alıyorum. :cat:
sonra, motosiklet.net'te karşılastığım, ve cazip gelen fiyatları sebebiyle, "bir balalım hele" diye feyizoğlu mondial bayiine gittim.
yaklaşık 1 senedir kafamı kurcalayan, sinirimi bozan, çogu zaman heyecanladıran, öylemi olsun-böylemi olsun diye rüyalarımı bile katleden motosiklet seçimi mevzuuna son verdim. :bounce:
mondial kt 125 aldım. :santa:
hemi de full siyah.
isim bile koydum kerataya.
GARAŞİMŞEK :cherry:
yarın akşam teslim edecekler.
pişman değilim,
avukat istemiyorum,
beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar... :cherry:
motosiklet hayali kuran tüm arkadaşlarıma, ALLAH (cc) kolaylık versin... :rendeer:
amin...
dosta düşmana duyurulur... :bounce:

merhaba arkadaşlar.
bugün bir arkadaştan sms aldım. ehliyetimle ilgili güzel bir gelişmeyi haber veriyordu.
hemmen ok gibi fırlayıp, kagıthane ilçe emniyet müdürlüğüne gittim, işlemleri hallettim ve cuma günü ehliyetimi alıyorum. :cat:
sonra, motosiklet.net'te karşılastığım, ve cazip gelen fiyatları sebebiyle, "bir balalım hele" diye feyizoğlu mondial bayiine gittim.
yaklaşık 1 senedir kafamı kurcalayan, sinirimi bozan, çogu zaman heyecanladıran, öylemi olsun-böylemi olsun diye rüyalarımı bile katleden motosiklet seçimi mevzuuna son verdim. :bounce:
mondial kt 125 aldım. :santa:
hemi de full siyah.
isim bile koydum kerataya.
GARAŞİMŞEK :cherry:
yarın akşam teslim edecekler.
pişman değilim,
avukat istemiyorum,
beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar... :cherry:
motosiklet hayali kuran tüm arkadaşlarıma, ALLAH (cc) kolaylık versin... :rendeer:
amin...
dosta düşmana duyurulur... :bounce:

Son düzenleme: