tekrar merhaba arkadaslar.
PC'm arızalı oldugu ve hala garanti maranti mevzularından haber gelmedigi için,
siteye giremiyorum.

r:
tüm hayır dolu dilekleriniz için teşekkürler.
motor nerelerdesin abicim??? sana mail göndermistim kaç sene önce, öldünmü kaldınmı diye, cevap gelmedi.
teror komşu oldugumuza sevindim. bigün buluşalım. tanışalım. numaramı özelden gönderiyorum.
fssaglam hayırlı olsun dostum.
motoru henüz 3 gün kullanabildim, hakkında iyi kötü birşey yazamayacagım, fakat kim görse bayılıyor, fiyatını duyunca da inanamıyor.
şimdilik sorun yok çok şükür ve memnunum...