İlk Motorumu Alacağım..!

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
10
Merhabalar,

Ben 16 yaşındayım. 1,5 sene sonra ehliyetimi alacağım. Ayrıca Babamın Artçısıyım. Babamda Honda Cross Motor var. Crosslar çok titrediği için cross tercih etmiyorum. Sizce Hangi Motorla Başlamalıyım?? Önerilerinizi Bekliyorum. Motoru sıfır almayı Düşünüyoruz En fazla 8000 Bütçe ayırabildik.

Yorumları Bekliyorum
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Ninja 250R başka hiçbişeyi arama. hyosung'un frenleri kabak Cbr çok cılız Aprilia 2 zamanlı ve 4 ayda sıkılıyosun altında bisiklet oluyo falan filann. kawasaki almak için çok fazla neden var.


Aman beni taşa tutmayın herkezi ninja250R cı yapıyosun diye motor güzel ben napiyim sonuna kadar arkasındayım :mrgreen:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
122
Ninja 250R başka hiçbişeyi arama. hyosung'un frenleri kabak Cbr çok cılız Aprilia 2 zamanlı ve 4 ayda sıkılıyosun altında bisiklet oluyo falan filann. kawasaki almak için çok fazla neden var.


Aman beni taşa tutmayın herkezi ninja250R cı yapıyosun diye motor güzel ben napiyim sonuna kadar arkasındayım :mrgreen:

oha birine daha ninja 250r yazmış :queen::queen: ölücem gülmekten abi her gün 3 kere falan öneriyo adam bu motoru :queen: babana söyle başka motorlar öğretsin sana :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
oha birine daha ninja 250r yazmış :queen::queen: ölücem gülmekten abi her gün 3 kere falan öneriyo adam bu motoru :queen: babana söyle başka motorlar öğretsin sana :queen:


Biraz motordan anlamayı öğren bence sende. babana laf söylemiyorum senin burda dimi önerimi yapıyorum saygılı biçimdede senin yaptığın sanırım boş cevaplarla forum doldurmak fikir alış-verişi için olduğunu sanıyorum forumun?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bu yaşta 8000 bütçe çok güzel al paranı cebine git gözüne kestirdiğin tüm motorları dene. hangisi sana hitap ediyor not al sonra onların arasında fikir alış verişi yapılır.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
oha birine daha ninja 250r yazmış :queen::queen: ölücem gülmekten abi her gün 3 kere falan öneriyo adam bu motoru :queen: babana söyle başka motorlar öğretsin sana :queen:

tamam sen devam herkese ninja önermeye :queen:

1.2.39. Mt Forumlarına içeriksiz, gereksiz veya açılan başlıkla ilgisiz mesajlar gönderemezsiniz.


Adminlerin gereğini yapması konusunda rica ederim. ciddi bir bilgi paylaşımını bu kadar sulandıran arkadaşın yorumlarından sıkıldım
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
1.2.39. Mt Forumlarına içeriksiz, gereksiz veya açılan başlıkla ilgisiz mesajlar gönderemezsiniz.


Adminlerin gereğini yapması konusunda rica ederim. ciddi bir bilgi paylaşımını bu kadar sulandıran arkadaşın yorumlarından sıkıldım

Katılıyorum arkadaş konuyu sulandırmış , burası "kuru" bir ortam :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
10
bu yaşta 8000 bütçe çok güzel al paranı cebine git gözüne kestirdiğin tüm motorları dene. hangisi sana hitap ediyor not al sonra onların arasında fikir alış verişi yapılır.

Tek Benim Fikrim olmicak :( para babamın olduğu için babam alıcak cross diye tutturdu 2. el :((
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Merhabalar,

Ben 16 yaşındayım. 1,5 sene sonra ehliyetimi alacağım. Ayrıca Babamın Artçısıyım. Babamda Honda Cross Motor var. Crosslar çok titrediği için cross tercih etmiyorum. Sizce Hangi Motorla Başlamalıyım?? Önerilerinizi Bekliyorum. Motoru sıfır almayı Düşünüyoruz En fazla 8000 Bütçe ayırabildik.

Yorumları Bekliyorum

30 küsür yaşındayım hayat derdinden o kadar bütçem bile olmadı :cherry:

daha önünde 1,5 sene var acele etme yeni modeller gelirse fikirlerin değişir. umarım aradığın motoru bulursun :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst