- Katılım
- 24 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,315
- Konu Yazar
- #21
2013 mu bu ?
Hayır hocam 2012 model. 2013ler yeni kasa
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
güle güle kullan
Tesekkur ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
allah kazasız belasız sürmeyi nasibetsin...
Amin. Cumlemize kaza bela vermesin insallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
Hayırlı olsun, güzel makina
Cok sagolun, tesekkur ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Hayırlısı olsun çok güzel Allah Hayırlısıyla kullanmayı nasib etsin. Bende Ocak ayında 2013 model yeşil bi apache aldım yağmur çamur henüz 350 km de daha rodajı bitmedi.Laf aramızda bu 2012 modeller daha çok hoşuma gidiyo.. Güle güle kullanın .Eski montum adı üzerinde epey eskidi bende yeni motoruma Venomun bi montunu almayı düşünüyorum
http://www.motosikletaksesuarlari.com/VENOM-TAMINO-RACING-DoRT-MEVSiM-MOTOSiKLET-MONTU-SiYAH-YEsiL_790.html
Sizin motorunuzda hayirli olsun. Allah kaza bela vermesin. Bende eski kasa tvs, yi daha yakışıklı buluyorum acikcasi.
Ayrica montta oldukca guzel duruyor ve sizin motora cok yakışır eminim.
Montta