İlk motoruma kavuşuyorum

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
Yarın plaka işlemleri bitiyor ve ben 10 kaplan gücündeki motoruma kavuşuyorum hehee..
E bu durumda pratikte de aranıza hoşgelmiş oluyorum :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
53
Darısı benim gibi bütün motor sevgisiyle yanıp tutuşup ama motoru olmayanlara... Kazasız belasız kullanman dileğiyle....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst