İlk motoruma kavuşuyorum

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
Yarın plaka işlemleri bitiyor ve ben 10 kaplan gücündeki motoruma kavuşuyorum hehee..
E bu durumda pratikte de aranıza hoşgelmiş oluyorum :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
53
Darısı benim gibi bütün motor sevgisiyle yanıp tutuşup ama motoru olmayanlara... Kazasız belasız kullanman dileğiyle....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst