hayırlı olsun ilnapoli.
ALLAH (CC) kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
bir dostum daha hayaline kavuştu. bu çok sevindirici.
dizlik 45 ytl. erteleme bence. üç sefer dizlikle düştüm, robocop gibi kalktım,
1 defa dizliksiz düştüm, feleğim şaştı. 2 ay dizimi kıramadım.
ertelenmemesi gerekir.