İlk motoruma kavuştum :)

Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
evet arkadaşlar pazartesi günü parasını ödediğim motorumu dün yani cumartesi günü teslim aldım.. hafta içi de ehliyetimi ve aksesuarlarımı tamamlamakla geçti.. ilk iki günde 135 km yol yaptım ve rodajı en kısa zamanda bitirmeyi düşünüyorum..

size bir kaç sorum olacak.. Motosiklette devir saati olmadığı için ilk gün teslim aldıktan sonra 60 km kadar 60-70 km/s hızla kullandım sanırım daha yavaş kullanmam lazımdı ama trafiğe uyabilmek için malesef olmadı.. bugünse 50 km/s hızı geçmeyerek kullandım.. sizce ilk gün motoru o şekilde zorlamam rodaj için sorun olur mu..? bir depo benzinle (8 litre) ancak 135 km gidebildim sizce çok değil mi? yoksa rodajda olduğu için normal mi? rodajda bile olsa bana çok geldi.. en azından 200 km yapar diye düşünüyodum..

şimdilik bu kadar ama daha ilk günden bir kaç problemim oldu onları daha sonraya saklıyorum.. :)

Evet şimdi sırada motosikletim ve fuardan aldığım aksesuarlarım..

Motosikletim, Keeway Focus 125 (1690 YTL + 12 taksit)
Kaskım, Nolan N61 Graffic (170 YTL + 12 taksit)
Belliğim, Spidi (50 YTL)
Eldivenlerim, Spidi (70 YTL)

018lo.jpg

021kx.jpg

031xs.jpg

049sj.jpg

054dr1.jpg

062cf.jpg

074sm.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
:) Hayırlı olsun motosikleti kısmını hala düzeltmemişsin
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
sağolun arkadaşlar bu arada motorumu ötv artışından etkilenmeden almam da süper oldu.. ucu ucuna yakaladım yani.. :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız sürüşler. Ben de ötv den etkilenmeden aldım. Keşke herkesin böyle bir imkanı olsa...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız sorunsuz güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
sağolun arkadaşlar şimdi sırada mont ve dizlik almak var ama malesef biraz ertelicem onlar için param yok..
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
arkadaşlar kask, bellik ve eldiven için ne diyosunuz fiyatları nasıl? kazık falan yemedim ya inşallah..
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
hayırlı olsun hoca.. motorla beraber takımı dizmen ii olmuş.. kazasız belasız kullanman dileğiyle..
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
saolun arkadaşlar, daha eksikler var tabi mont ve dizlik almam lazım ama onlar için biraz daha beklemem lazım önce plakayı çıkartıcam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst