- Katılım
- 26 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,468
teşekkürler arkadaşlar, ben enjeksiyonlu innovayı seçtim... siparişi verdim, siyah olanını... cbf 150 de tutulan biir model buralarda , ama benim için öncelik daha pratik olması, kolayca evin içine girip çıkması hafif olması vs... beat in koltuğuna oturdum, bana güven vermedi, cup serisi motorlar sanki daha güvenli, 17 inç jantlar, disk firen vs...
tekrar sağolun...
Hayırlı olsun arkadaşım. :cat:
Sitemizde İnnova'nın enjeksiyonlusunu kullanan ilk üye olacaksın sanıyorum.
Deneyimlerini bizlerle paylaşırsan seviniriz tabii en kısa zamanda fotoğrafları da...