ilk motorum olacak ; iki seçenek arasında kaldım ?

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
teşekkürler arkadaşlar, ben enjeksiyonlu innovayı seçtim... siparişi verdim, siyah olanını... cbf 150 de tutulan biir model buralarda , ama benim için öncelik daha pratik olması, kolayca evin içine girip çıkması hafif olması vs... beat in koltuğuna oturdum, bana güven vermedi, cup serisi motorlar sanki daha güvenli, 17 inç jantlar, disk firen vs...

tekrar sağolun...

Hayırlı olsun arkadaşım. :cat:
Sitemizde İnnova'nın enjeksiyonlusunu kullanan ilk üye olacaksın sanıyorum.:)
Deneyimlerini bizlerle paylaşırsan seviniriz tabii en kısa zamanda fotoğrafları da...
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
Hayırlı uğurlu olsun.Benzinciye ayda yılda bir uğrarsınız artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
:) teşekkürler arkadaşlar... bu haftasonu 75 km kadar yaptım... rodajda fazla zorlamayın diyor kitapçığında, 50-60 ı geçmedim...

ilk kez motor kullanıyorum, vites geçişlerine pek alışamadım... 1 den ikiye ikiden 3 e kaçta atacam bilemedim, ben de kendim bir yol tutturdum . 20 e kadar 1 , sonra iki ile 40 gelip 3 e atıyorum, 50-60 gibi bir hıza gelince 4 e attım... öyle kullandım... sabit bir viteste gitmemeye çalıştım, 2-3-4 . viteslerde dolaştım sürekli... öyle yazıyordu forumda , sabit bir vitesle gitmeyin, 50-60 ı geçmeyin ilk 500 km diye... bilmiyorum ne kadar doğru...

bu rodaj kısmı hakkında fikirlerinizi bekliyorum...


ikinci bir sorum da direksiyorunun alt kısmından aşağıdan bir ses geliyor bazı devirlerde, zırıltı gibi, sanki zil çalıyor gibi bir ses... anlayamadım... daha önce motor kullanmadığım için de hangi sesin normal hangi sesin sıradışı olduğunu kestiremiyorum... mesala egzosu da sangi biraz fazla tok bir ses veriyor, benim bildiğim mondialler kanuniler böyle kaba bir ses çıkarıyordu, hondalar ve yamahalar daha sessizdi diye hatırlıyorum...

neyse benim sorularım bitmez, malum acemiyiym... ilk 1000 km yi geçince, yakıt testi yapar enjeksiyonun katkısını yazarım, iyi günler herkese...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben olsam 2.el temiz cbf150 alırım cok cok dua edersin alırsan :)

ya arkadaşım inan hep benim düşündüklerimi düşünüyon,dobra dobra helal olsun valla sana,bende cbr 125 var ama bende cbf 150 derim,ama arkadaş innova ile beat arasında kalmış,ben innova derim
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Önce hayırlı sonra dageçmiş olsun çok geçmez bir kaç ay sonra önce 250 liklere bakmaya başlarsın sonra da hiç 250 almadan 650 lere göz dikersin :D:D:D (örnek:ben)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
teşekkürler... ben önce 250 liklere baktım, sonra innova da karar kıldım :) pratik ve uzun ömürlü bir motordu benim tercihim... belki 10 yıl sonra (yaşım 24), bir honda shadow alırım ikinci el, belki... başka bir hayalim yok...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ilk motor olacağı için beat derim ben de benim ilk motor minsk-3 rus malı bişeydi ama uça kalka epey iyi öğretmişti bana innova da alsan yani öyle biraz binip de torunlara saklayacak kadar kazasız kalmayabilir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 ----------

bence sen iki tane innova al birine bin diğerini sakla :cat: (arada iğrenç şakalar yapmak gerek )
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
İnnova güzel bir seçim, debriyeji olmayan vitesli bir motor, aldığınıza pişman olmayacaksınız, benim gözümde tek hatası Jantları, hem lastikleri çok küçük bisiklet lastiği gibi hemde çok zayıf, o yüzden diğer motorlar gibi çukur ve kaldırımlara girip çıkarken dikkatli olmalısın ayrıca dubleks olmadığından yanında lastik tamir aparatları bulundur, patlarsa rezil olursun, güle güle kullan.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
139
motor olsun da ne olursa olsun hep motorun farklı bir güzelliği vardır sana en güzel hangisi geliyorsa onu seç nede olsa binecek olan sensin
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
merhaba ubuntu bey

cbf150 kullanıcıları başlığının altında bir yazınızı okudum..İnnova artık Türkiyeden çekilecek..wave 100 lük tipi cub geleceğinden bahsetmişsiniz..daha doğrusu duymuşsunuz..inş o duyduğunuz haber yanlıştır.:) bende bu motoru çok araştırıyorum ileridede alacak gibiyiz...inş wave gelmez.. acıkcası ben waveyi fazla sevmedim..yeni model wave bana çok şişman geldi görmüşünzdür belkide...:pale: bence bu innova kalmalı..

yazmışken bir soru sorayım be:cherry:

ne zamandır innova kullanıyorsunuz,motorunuz nasıl çekişi,hızı,yakıttı falan filan...artıları eksileri nelerdir
:silent:

teşşekürler;
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
cbf150 kullanıcıları başlığının altında bir yazınızı okudum..İnnova artık Türkiyeden çekilecek..wave 100 lük tipi cub geleceğinden bahsetmişsiniz..daha doğrusu duymuşsunuz..inş o duyduğunuz haber yanlıştır.:) bende bu motoru çok araştırıyorum ileridede alacak gibiyiz...inş wave gelmez.. acıkcası ben waveyi fazla sevmedim..yeni model wave bana çok şişman geldi görmüşünzdür belkide...:pale: bence bu innova kalmalı..

yazmışken bir soru sorayım be:cherry:

ne zamandır innova kullanıyorsunuz,motorunuz nasıl çekişi,hızı,yakıttı falan filan...artıları eksileri nelerdir
:silent:

teşşekürler;

Yuhh Hocam siz konuyu hortlatmak içinmi açtınız hesabınızı
(şaka tabikide ):queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Innova dier Cuplara göre daha iyi daha rahat dır ve dier cuplara göre titreşim azdır Innova derim
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
Honda titan al, kafan raht sur bea

innova alcan, yakita vermiycen parani, diger masraflara vercen
git bi titan al kafanda rahat etsin,cebinde
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
Eren bey;
-amacım konuyu hortlatmak deil ama hortlasada az,fena olmaz yani..:pl:

İxeywent bey;
-ilan tarihine bakanmı var yav..:) konu yenide olsa eskide olsa yazdığınız için yinede teşşekür ederim..

avanakkurye bey;
-titan hala üretiliyormu yav.:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Eren bey;
-amacım konuyu hortlatmak deil ama hortlasada az,fena olmaz yani..:pl:

İxeywent bey;
-ilan tarihine bakanmı var yav..:) konu yenide olsa eskide olsa yazdığınız için yinede teşşekür ederim..

avanakkurye bey;
-titan hala üretiliyormu yav.:queen:
bende innovayı öneririm. avanakkurye kardeş innovanın bi masrafı olmaz azda benzin yakar gayet güzel motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst