ilk motor ybr 125 tercihim yorumlarınızı beklıorum

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
şimdiye kadar vitesli kullanmadım o yuzden biraz tedirginim istanbul xeytinburnunda oturourm etrafa haber saldım bı tanıdıkdan öğretmesini rica edecem ilk 2 gün zaten 1 kere gösterilse hemen kavrarım :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlangıç için daha iyisi sanırım olamaz =)
parçasını tabiri caizse bakkalda bile bulabileceğin, sağlam, güçlü, estetik ve rahat bir motor.
güzel tercih..
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
benim de ilk motorum ybr idi. gerçekten çok mükemmel bir motor. hangi amaca hizmet etmesini istersen o amaca hizmet eder. ben uzun yol motoru olarak düşünüp ona göre ekipman almıştım. tabii sadece motorun değil senin de ekipmanların tam olmalı. bu arada hep işime yaramıştır her yeni motorumu önce trafiğe kapalı alanda yavaş hızlarda test etmişimdir. kukaları dizip slalom, kukalar etrafında daire çizme gibi motorun karakteristiği ile ilgili konuları çalışmışımdır. sen de yavaş giderek trafiğe kapalı bir alanda bu tarz denemelerle başlayabilirsin.
saygılar. :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
benim de ilk motorum ybr idi. gerçekten çok mükemmel bir motor. hangi amaca hizmet etmesini istersen o amaca hizmet eder. ben uzun yol motoru olarak düşünüp ona göre ekipman almıştım. tabii sadece motorun değil senin de ekipmanların tam olmalı. bu arada hep işime yaramıştır her yeni motorumu önce trafiğe kapalı alanda yavaş hızlarda test etmişimdir. kukaları dizip slalom, kukalar etrafında daire çizme gibi motorun karakteristiği ile ilgili konuları çalışmışımdır. sen de yavaş giderek trafiğe kapalı bir alanda bu tarz denemelerle başlayabilirsin.
saygılar. :cat:

tebrik ediyorum hocam...valla süper bi örneksiniz...çoğu motor kullanıcısında ya atlarım sürerim ben herseyi sorun olmaz düşüncesi hakim...oysaki bu çalışma hayt kurtarır motorun nerde ne yapıcağını çok iyi bilirsiniz...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
benim de ilk motorum ybr idi. gerçekten çok mükemmel bir motor. hangi amaca hizmet etmesini istersen o amaca hizmet eder. ben uzun yol motoru olarak düşünüp ona göre ekipman almıştım. tabii sadece motorun değil senin de ekipmanların tam olmalı. bu arada hep işime yaramıştır her yeni motorumu önce trafiğe kapalı alanda yavaş hızlarda test etmişimdir. kukaları dizip slalom, kukalar etrafında daire çizme gibi motorun karakteristiği ile ilgili konuları çalışmışımdır. sen de yavaş giderek trafiğe kapalı bir alanda bu tarz denemelerle başlayabilirsin.
saygılar. :cat:

bende öle yapmayı düşünüorum çevremde vitesli motor kullanmayı bilen yok bnede şimdiye kadar hep scooter kullandım şimdi bi eğitmenin numarasını aldım fiyatta anlaşırsak özel ders alacam
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
tercihin doğru, zaten zamanla kendin büyük motora ihtiyacın olduğunu hissedersin. zamanla motor senin isteklerine yetersiz kalır o zaman ihtiyacın olanı anlarsın. ALLAH kazasız belasız hayırlı sürüşler nasib etsin.
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
42
Zeytinburnunun Neresindensin Bende Zeytinde Oturuyorum Skygo sg125-30 Aldım Yeni Aldım Suan Bakımda Cıkartıyımda Kral Motor Vede Gorunusune Gore Fıyatı Cok Guzel Bı ARastır Derim Ama Diosanki Denizde Kum BEnde Para Markadan Şaşmam Asla O zmn Ybr Alma Cbr125 Al derim Hem Daha Havalı BEnim Gorusumde Bu....
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
ben 5 telsizdeyim de bu gu bizimkiler aklımı çeldi 2, el ybr alana kadar kanuni windy s al dediler bu gun arastırma yaptım kullananların %99,99 ü memnun :D bakım ama ybrninde ayrı bı yerı var tam kararımı veremedım açıkcası ve şuanda vitesli motor kullanmayıda bılmıorum şimdiye kadar hep scooter kullandıgım için biraz tedirginim zaten ilk 2 3 hafta trafiğe çıkmıcam bi eğitmen bulmam lazım 2 3 günde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------

Zeytinburnunun Neresindensin Bende Zeytinde Oturuyorum Skygo sg125-30 Aldım Yeni Aldım Suan Bakımda Cıkartıyımda Kral Motor Vede Gorunusune Gore Fıyatı Cok Guzel Bı ARastır Derim Ama Diosanki Denizde Kum BEnde Para Markadan Şaşmam Asla O zmn Ybr Alma Cbr125 Al derim Hem Daha Havalı BEnim Gorusumde Bu....

öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler motoru 2. el mi aldın
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ben 5 telsizdeyim de bu gu bizimkiler aklımı çeldi 2, el ybr alana kadar kanuni windy s al dediler bu gun arastırma yaptım kullananların %99,99 ü memnun :D bakım ama ybrninde ayrı bı yerı var tam kararımı veremedım açıkcası ve şuanda vitesli motor kullanmayıda bılmıorum şimdiye kadar hep scooter kullandıgım için biraz tedirginim zaten ilk 2 3 hafta trafiğe çıkmıcam bi eğitmen bulmam lazım 2 3 günde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------



öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler motoru 2. el mi aldın
Dostum ybr al pişman olmazsın.. 1 aşa 4 yukarı bukadar olay..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
şimdi kredi kartıyla alıcam motoru 4 5 taksit yaptırıp on numara ybrler var 2.500 e limitim 2.500 tl ama kredi kartı ile alıcagım için mağazadan almak zorundayım ve mağazadanda tertemiz bi ybr bulmak çok zor 2.000 2.500 e o yuzden wındy s ye biraz kafam gidior
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
42
2500 cbr da alırsın aslanım kafanı kullan ybr en fazla 100 bascak Cbr alırsan ibre 200 gosterıyo honda hayat onda ben cbr aL derim...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
ölede şimdiye kadar hiç vitesli motor deneyımım hiç yok hep scooter kullandım oda geçen yaz bu yaz daha motora binmek nasıp olmadı o yuzden alamıcam 2 3 günden beri adam arıorum vitesli motor sürmeyi öğretebilecek ama şuana kadar bulamadım belkide kısmet olmıcak vitesli almak son 2 gun içinde bulamassam mecbur scootera yönelicem tekrar


napacagımı bılmıorum kafam allak bullak oldu delirmek elde deil :S
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
yapılabilecek en iyi tercihlerden birini yapmışsın kardeş.şimdiden hayırlısı olsun.ayrıca boyunda normal ybr için hiç zorlanmassın en fazla 1 hafta sürer alışman merak etme:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
2500 cbr da alırsın aslanım kafanı kullan ybr en fazla 100 bascak Cbr alırsan ibre 200 gosterıyo honda hayat onda ben cbr aL derim...
Cbr da 200 basıyor zaten Hey allahım..:cherry:
şimdi kredi kartıyla alıcam motoru 4 5 taksit yaptırıp on numara ybrler var 2.500 e limitim 2.500 tl ama kredi kartı ile alıcagım için mağazadan almak zorundayım ve mağazadanda tertemiz bi ybr bulmak çok zor 2.000 2.500 e o yuzden wındy s ye biraz kafam gidior

ölede şimdiye kadar hiç vitesli motor deneyımım hiç yok hep scooter kullandım oda geçen yaz bu yaz daha motora binmek nasıp olmadı o yuzden alamıcam 2 3 günden beri adam arıorum vitesli motor sürmeyi öğretebilecek ama şuana kadar bulamadım belkide kısmet olmıcak vitesli almak son 2 gun içinde bulamassam mecbur scootera yönelicem tekrar


napacagımı bılmıorum kafam allak bullak oldu delirmek elde deil :S
Dostum sen Çok dert Ediyorsun Ybr yi al.. 1 hafta vites olayını kavraman :wiinkk:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
eet çok kafaya takıorum temiz bi ybr ortalama fiatı nedir acaba 2,000 2,500 arası verebılecem max
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
bu fıyat aralıgında temiz bir ybr bulursun kafan rahat olsun.he modeli 2008 değilde 2005-2006 olur.ama temizini bulursun.sakın ybr den şaşma derim.

200 yapan cbr 125 te ilk defa duydum.Böle komik ve alakasız yorumlarıda boşuna düşünme bile.Eğer debriyaj mantığını arabada kavramışşsan motora alışman 1 hafta bile sürmicektir emin ol.Kullanamam vs hiç kafana takma...

En kısa zamanda temiz bir ybr bulman dileğiyle.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
bu fıyat aralıgında temiz bir ybr bulursun kafan rahat olsun.he modeli 2008 değilde 2005-2006 olur.ama temizini bulursun.sakın ybr den şaşma derim.

200 yapan cbr 125 te ilk defa duydum.Böle komik ve alakasız yorumlarıda boşuna düşünme bile.Eğer debriyaj mantığını arabada kavramışşsan motora alışman 1 hafta bile sürmicektir emin ol.Kullanamam vs hiç kafana takma...

En kısa zamanda temiz bir ybr bulman dileğiyle.

yardımların için saol 30 36 bin km lerdeki ybrler sorun çıkarır mı bana
hep dolasıom mağazaları 30 36 bin km den aşağı ybr göremedım şimdiye kadar
parça fiyatlarına bazılar pahalı dio bazıları ucuz dio onada bi anlam veremedım bu gun bı motor mağazasına sordum ne çok pahalı ne çok ucuz dio hani bi servise gittigimde 200 300 tl masrafla çıkmasak iyidir :D
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
emin ol tam bir öğrenci motoru.Yağını eksik etme hava fitresi bujisine bak yeter.Parça fiyatı bence uygun.Zaten düşmedikçe sorun çıkarmıcak bir makina bile diyebilirim.Ben geçen yaz 15 bin km aldım 2004 model.Suan 26 bine yaklaşıyor.Eski sahibi 5 yılda 15 bin yapmış ben bir yılda 11 bin km yaptım.30-36 bin km de de sorun çıkarcanı zannetmiyorum.100 bini aşmış birçok ybr 125 var.Sadece bazı parçalarını değiştirmen gerekebilir ki bu km aralığında zaten değişmiştir.zincir+dişli seti / debriyaj grubu vs vs.Alırken anlayan biri yanında olursa ilerde sorunsuz binersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst