benim de ilk motorum ybr idi. gerçekten çok mükemmel bir motor. hangi amaca hizmet etmesini istersen o amaca hizmet eder. ben uzun yol motoru olarak düşünüp ona göre ekipman almıştım. tabii sadece motorun değil senin de ekipmanların tam olmalı. bu arada hep işime yaramıştır her yeni motorumu önce trafiğe kapalı alanda yavaş hızlarda test etmişimdir. kukaları dizip slalom, kukalar etrafında daire çizme gibi motorun karakteristiği ile ilgili konuları çalışmışımdır. sen de yavaş giderek trafiğe kapalı bir alanda bu tarz denemelerle başlayabilirsin.
saygılar. :cat:
benim de ilk motorum ybr idi. gerçekten çok mükemmel bir motor. hangi amaca hizmet etmesini istersen o amaca hizmet eder. ben uzun yol motoru olarak düşünüp ona göre ekipman almıştım. tabii sadece motorun değil senin de ekipmanların tam olmalı. bu arada hep işime yaramıştır her yeni motorumu önce trafiğe kapalı alanda yavaş hızlarda test etmişimdir. kukaları dizip slalom, kukalar etrafında daire çizme gibi motorun karakteristiği ile ilgili konuları çalışmışımdır. sen de yavaş giderek trafiğe kapalı bir alanda bu tarz denemelerle başlayabilirsin.
saygılar. :cat:
Zeytinburnunun Neresindensin Bende Zeytinde Oturuyorum Skygo sg125-30 Aldım Yeni Aldım Suan Bakımda Cıkartıyımda Kral Motor Vede Gorunusune Gore Fıyatı Cok Guzel Bı ARastır Derim Ama Diosanki Denizde Kum BEnde Para Markadan Şaşmam Asla O zmn Ybr Alma Cbr125 Al derim Hem Daha Havalı BEnim Gorusumde Bu....
Dostum ybr al pişman olmazsın.. 1 aşa 4 yukarı bukadar olay..ben 5 telsizdeyim de bu gu bizimkiler aklımı çeldi 2, el ybr alana kadar kanuni windy s al dediler bu gun arastırma yaptım kullananların %99,99 ü memnunbakım ama ybrninde ayrı bı yerı var tam kararımı veremedım açıkcası ve şuanda vitesli motor kullanmayıda bılmıorum şimdiye kadar hep scooter kullandıgım için biraz tedirginim zaten ilk 2 3 hafta trafiğe çıkmıcam bi eğitmen bulmam lazım 2 3 günde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------
öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler motoru 2. el mi aldın
Cbr da 200 basıyor zaten Hey allahım..:cherry:2500 cbr da alırsın aslanım kafanı kullan ybr en fazla 100 bascak Cbr alırsan ibre 200 gosterıyo honda hayat onda ben cbr aL derim...
şimdi kredi kartıyla alıcam motoru 4 5 taksit yaptırıp on numara ybrler var 2.500 e limitim 2.500 tl ama kredi kartı ile alıcagım için mağazadan almak zorundayım ve mağazadanda tertemiz bi ybr bulmak çok zor 2.000 2.500 e o yuzden wındy s ye biraz kafam gidior
Dostum sen Çok dert Ediyorsun Ybr yi al.. 1 hafta vites olayını kavraman :wiinkk:ölede şimdiye kadar hiç vitesli motor deneyımım hiç yok hep scooter kullandım oda geçen yaz bu yaz daha motora binmek nasıp olmadı o yuzden alamıcam 2 3 günden beri adam arıorum vitesli motor sürmeyi öğretebilecek ama şuana kadar bulamadım belkide kısmet olmıcak vitesli almak son 2 gun içinde bulamassam mecbur scootera yönelicem tekrar
napacagımı bılmıorum kafam allak bullak oldu delirmek elde deil :S
bu fıyat aralıgında temiz bir ybr bulursun kafan rahat olsun.he modeli 2008 değilde 2005-2006 olur.ama temizini bulursun.sakın ybr den şaşma derim.
200 yapan cbr 125 te ilk defa duydum.Böle komik ve alakasız yorumlarıda boşuna düşünme bile.Eğer debriyaj mantığını arabada kavramışşsan motora alışman 1 hafta bile sürmicektir emin ol.Kullanamam vs hiç kafana takma...
En kısa zamanda temiz bir ybr bulman dileğiyle.