ilk kez böyle bişey görüyorum ybr de kronik olabilir mi ?

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Selam arkadaşlar 3 gün önce sıfır aldıgım cbr 250r kışın yağmurda çamurda harap olmasın diye 2014 model 10k da ybr esd aldım kışın kullanmak için sorun şu ki,

vitesi boşa atmak oldukça zor ve daha kötüsü vites boşta göstergesi yeşil ışık yanarken debriyajı bıraktıgımda motor vites birdeymiş gibi hareket ediyor var mı konu hakkında bilgisi olan ?
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Yağı ne zaman değişti debriyaj ayarı yapıkmı vites dişlisi tam boşa geçmeyebiliyor bazen N yansa bile kontrolle sal deebriyajı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence gayrettepe polis müdürlüğüne gidip koruma talep etmen gerek YBR ve Kronik hata kelimesini aynı cümlede kulandığın için birazdan forum ahalisi demediği kalmyacak

Yada konu başlığını bajaj yap olur böyle şeyler bajaj sonuçta diyip geçerler :D
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Yağı ne zaman değişti debriyaj ayarı yapıkmı vites dişlisi tam boşa geçmeyebiliyor bazen N yansa bile kontrolle sal deebriyajı

500 km önce değişmiş yağı debriyak ayarına bi baktırıcam debriyajı konrollü bırakmasam gidiyo motor valla boşta gösterirken :)


Bence gayrettepe polis müdürlüğüne gidip koruma talep etmen gerek YBR ve Kronik hata kelimesini aynı cümlede kulandığın için birazdan forum ahalisi demediği kalmyacak

Yada konu başlığını bajaj yap olur böyle şeyler bajaj sonuçta diyip geçerler :D
hocam ybr yi bende çok seviyorum ybr ustaları varsa mutlaka başına gelmiştir böyle bi sorun çökmezler üstüme :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
motor yağmurda çamurda neden harab olsun ki. işi o zaten.ha yol arazi yolu gibidir ayrı.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Dünya malına o kadar bağlanma.
Sıfır honda varken ıslanmasın diye motor almak..
Şeker değil ki erisin..?
Bin kullan hondanın satışını yaptıktan sonra bu davranışın aklına gelip kendine güleceksin.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
motor yağmurda çamurda neden harab olsun ki. işi o zaten.ha yol arazi yolu gibidir ayrı.

haklısın gocam ama cbr nin o soba borusu egzozuna çamur bi yapıştımı cıkmyor kolay kolay. sadece o değil aslında arka çanta taktırmıyorum cbr ye görüntüyü bozmasın diye ybr ile her işimi görüyorum o konuda .
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
haklısın gocam ama cbr nin o soba borusu egzozuna çamur bi yapıştımı cıkmyor kolay kolay. sadece o değil aslında arka çanta taktırmıyorum cbr ye görüntüyü bozmasın diye ybr ile her işimi görüyorum o konuda .

ben de takmıyorum benim rs 200 e sırtçantası ile hallederiyorum ne bilm çamur mabur bi basınölı suya bakar
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Sat cbr ı yoluna işini gören, içinin acımayacağı ybr ile devam et.haybeye trafik sigortası,garaj parası gibi yüklerindende feragat etmiş olursun.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Sat cbr ı yoluna işini gören, içinin acımayacağı ybr ile devam et.haybeye trafik sigortası,garaj parası gibi yüklerindende feragat etmiş olursun.


ilerleyen zamanlarda cbr yi satıam hocam zaten o benim elimdeki yatırım sadece kendi garajım var seneye defiyatlar böyle olursa sigortasını yaptırmayı düşünmüyorum yatsın garajda ilerde parya çevirip üstüne katıp cbr 650f almayı planlıyorum
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
ilerleyen zamanlarda cbr yi satıam hocam zaten o benim elimdeki yatırım sadece kendi garajım var seneye defiyatlar böyle olursa sigortasını yaptırmayı düşünmüyorum yatsın garajda ilerde parya çevirip üstüne katıp cbr 650f almayı planlıyorum

650F alıp YBR ye bineceğim, o garajda yatsın desene :)

Allah iyiliğini versin iyi güldürdün beni.. :)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
650F alıp YBR ye bineceğim, o garajda yatsın desene :)

Allah iyiliğini versin iyi güldürdün beni.. :)

cbr ile kendimi tatmin edicem :) ybr ömür boyu benle kalacak diğerleri geçici ilişki olacak valla hocam :) sürekli güzel kadınlarla birlikte olmak olmaz arada evde önüne sıcak bir çörba koyan ömürlük lazım
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Bence gayrettepe polis müdürlüğüne gidip koruma talep etmen gerek YBR ve Kronik hata kelimesini aynı cümlede kulandığın için birazdan forum ahalisi demediği kalmyacak

Yada konu başlığını bajaj yap olur böyle şeyler bajaj sonuçta diyip geçerler :D

Belli ki ironi yaptın ama, söylediklerin doğru. Ben ybr ve kronik kelimesini yakıştaramayanlardan biriyim. Bence bu sorunun kaynağı bakımsızlık.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
ilerleyen zamanlarda cbr yi satıam hocam zaten o benim elimdeki yatırım sadece kendi garajım var seneye defiyatlar böyle olursa sigortasını yaptırmayı düşünmüyorum yatsın garajda ilerde parya çevirip üstüne katıp cbr 650f almayı planlıyorum

Güzel kardeşim motorun yatırımı olmaz yanlış düşünüyorsun.
Sat cbr ı, al o para ile altın döviz her neyse, hem kafan rahat uyursun. motor bu durduğu yerde ne çıkaracağı belli olmaz.
Allah korusun bir hırsız çıkar alır götürür ( garaj falan dinlemiyorlar ) sonra oturur ağlarsın ben ne yaptım diye. ybr işini görüyor madem onunla devam et derim. yanlış yaparak doğruyu bulma !
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Güzel kardeşim motorun yatırımı olmaz yanlış düşünüyorsun.
Sat cbr ı, al o para ile altın döviz her neyse, hem kafan rahat uyursun. motor bu durduğu yerde ne çıkaracağı belli olmaz.
Allah korusun bir hırsız çıkar alır götürür ( garaj falan dinlemiyorlar ) sonra oturur ağlarsın ben ne yaptım diye. ybr işini görüyor madem onunla devam et derim. yanlış yaparak doğruyu bulma !

yazan herkes söylediklerinde haklı hocam sizde haklısınız önümüzdeki yazın sonunda satıcam zaten seviyorum cbr yi Allah için on numara motor ybr den inip ona bindkten sonra ulan bu motor satma ne güzel gidiyo diyorum kendi kendime :)
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
ne güzel hep derlerdiler de inanmazdım cbr altın gibi yatırım aracıdır diye...
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
Ben de ilk kez görüyorum cbr kirlenmesin ıslanmasın diye ybr alan
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Ben 660 Tenere aldım. Köydeki Lal Mustafa'nın katırı bile benim motora imrenerek bakıyor walla. Sadece kedi işeyince yıkıyorum. Zinciri yağla, periyodik yetkili servis tamamdır. Tenere'nin küçük kasası da YBR dir zaten. Biri katır biri eşek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst