- Katılım
- 24 Eyl 2016
- Mesajlar
- 260
Seneye satıcam diyorsun abi neden sıfır cbr aldın ozaman herturlu zarardasın
ortak kani siz ybr kullanmayı bilmiyorsunuz dünyanın en özle müthiş motoru
Seneye satıcam diyorsun abi neden sıfır cbr aldın ozaman herturlu zarardasın
Ben de ybr kullanıyorum. Dediğiniz şey bazen bende de oluyor, sebep debriyaj maneti ayarı. Motosiklet tamamen durmadan vitesi boşa atarsanız bu kesinlikle olmuyor(manet ayarsız bile olsa), ama manetin boşluğu olması gerektiği kadar değilse, ve motosiklet dururken boşa almaya çalışıyorsanız bazen oluyor böyle.
ortak kani siz ybr kullanmayı bilmiyorsunuz dünyanın en özle müthiş motoru