ilk kez böyle bişey görüyorum ybr de kronik olabilir mi ?

Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Ben de ybr kullanıyorum. Dediğiniz şey bazen bende de oluyor, sebep debriyaj maneti ayarı. Motosiklet tamamen durmadan vitesi boşa atarsanız bu kesinlikle olmuyor(manet ayarsız bile olsa), ama manetin boşluğu olması gerektiği kadar değilse, ve motosiklet dururken boşa almaya çalışıyorsanız bazen oluyor böyle.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
ayaklık açık çalıştır çalışıyosa boştadır çalışmıyorsa değildir Ayştayn Mod Açık :thumleft:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Benim ybr de de oluyordu bu durum pek sallamadım ama olay debriyajdan kaynaklı sanırım yağ filan değil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ortak kani siz ybr kullanmayı bilmiyorsunuz dünyanın en özle müthiş motoru
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Seneye satıcam diyorsun abi neden sıfır cbr aldın ozaman herturlu zarardasın

pahalı olan şey sıfır bir motor alıp ilk kontagı senin cevirmen ve bi sure gecmişte bu motorun basınasu gelmişmi bu gelmişmi diye düşünmeden rahat yol almaktır cbr 0 aldıgım gün o kadarcık zarar edecegimi biliyordum zaten ama 0 motosikletin tadına bakmak istedim..



Ben de ybr kullanıyorum. Dediğiniz şey bazen bende de oluyor, sebep debriyaj maneti ayarı. Motosiklet tamamen durmadan vitesi boşa atarsanız bu kesinlikle olmuyor(manet ayarsız bile olsa), ama manetin boşluğu olması gerektiği kadar değilse, ve motosiklet dururken boşa almaya çalışıyorsanız bazen oluyor böyle.

demekki sadece benm motorda yokmuş saolun bilgi icin hocam


ortak kani siz ybr kullanmayı bilmiyorsunuz dünyanın en özle müthiş motoru

vitesi boşta gösteripte debriyaj ı bıraktıgında motosiklet gitmek istiyosa sorun sürücü de degil motordadır hocam daha önceki motorlarımda hiç boyle bişey görmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst