- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar 3 gün önce sıfır aldıgım cbr 250r kışın yağmurda çamurda harap olmasın diye 2014 model 10k da ybr esd aldım kışın kullanmak için sorun şu ki,
vitesi boşa atmak oldukça zor ve daha kötüsü vites boşta göstergesi yeşil ışık yanarken debriyajı bıraktıgımda motor vites birdeymiş gibi hareket ediyor var mı konu hakkında bilgisi olan ?
vitesi boşa atmak oldukça zor ve daha kötüsü vites boşta göstergesi yeşil ışık yanarken debriyajı bıraktıgımda motor vites birdeymiş gibi hareket ediyor var mı konu hakkında bilgisi olan ?