İlk kazamı yaptım

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
merhaba arkadaşlar;

sürüş sırasında insanın kaza yapabileceği aklının ucundan bile geçmiyor ama kaza 1 saniyede oluyor ve insan bir anda afallıyor.

motorumu daha 3 ay önce almıştım bugün ilk defa şehir dışına çıkmak üzere antalyadan kemer istikametine yola koyuldum.yaz ortasında yolda yağmur vardı ve ıslanarak kemere vardım.orada otelde kalan arkadaşımı ziyaret edip bişeyler içtikten sonra tekrar antalyaya doğru yola çıktım.yolda kemerden 12 km ileride göynük tatil köyleri önündeki virajda yolun ıslaklığı ve kayganlığını göz önünde bulundurmadığım için kayarak düştüm motoru kaldırarak yol ortasında trafiği araçlara açtım ve kenara çekildim kazayı çok ucuz atlatmıştım hızlı gelen araçların düştüğüm sırada altındada kalabilirdim ve üzerimde kasktan başka bir koruma yoktu.sağ kolumda hafif sıyrıklar oluştu 2 dizimde morardı ve şişti kahretsin bi daha motora binmeyeceğim dedim o sırada ancak 1 saat sonra yine motor hevesim depreşti ve atladım motora koyuldum yine yola bu sefer 80 i geçmeye korkuyordum ve virajları 25-30 kmh dönüyordum.

arkadaşlar bu motor işi çok riskli ya ama insanda hastalık derecesinde bağımlılık yaratıyor binmeden duramıyorsunuz.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Geçmiş olsun arkadaşım 'bir musibet bir nasihatten yeğdir 'demiş atalar neyseki basit sıyrıklarla atlatmışsın, 10 gün kadarda biryerlerin ağrır(neredenmi biliyorum:)zaten 4 tekerlekli ve yayalar bizi alaşağı etmek için ellerinden gelini ardlarına koymuyorlar bari hiç olmazsa elimizden geldiğince önlemizi alalım ,umarım bundan böyle dizliklerini takarsın,ilk ve son kazan olsun sağlıcakla...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşım çok geçmiş olsun,benimde en korktuğum düşerken başka araca çarpmak yada altına girmek.allah korusun
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
23
yaz günü yağmur yağdığında dışarda yürürken bile tereddüt ediorum. yol sabun oluo.
motor kullanmak mı?:)
geçmiş olsun arkadaşım.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun
arkadaşım
motosiklet ve yağmur birbirine çok ters iki konu
çok dikkat etrmek lazım geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun arkadaş:rendeer:

Yağmur hem zevkli, hem de çok risklidir. Yağmur yağdığında benim bir prensibim var, Frenlerim yok diye düşünüyorum!! Bir de kendimi yerleri sabunlu su ile ıslanmış bir banyoda yalınayak dolaşıyormuş gibi düşünüyorum. bunları yapınca da ıslanmanın zevkine varıyoruz:queen:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım allah beterinden saklasın...özellikle yeni başlayıp yerleri tamamen ıslatmamış olan yağmur çok tehlikelidir...şöför tabiriyle buna ''tavuk kaydıran'' derler bu esnada aşırı dikkatli kulanmaya özen gösterelim...çünkü asfalt frene biraz sert bastığımız anda buz pisti gibi kayacaktır...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
büyük geçmiş olsun eradnan

daha kötüsüde olabilirdi . anlattığın gibi gelen araçların altındada kalabilirdin

allah korusun
kazasız belasız sürüşler

bende geçen gün donald duck un köşe yazılarını okudum
gerçekten çok faydasını gördüm her fırsatta antreman yapıyorum
okumanı tavsiye ederim ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst