İlk kazamı yaptım ve motosikletten soğudum

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Merhaba kardesim..Bende eskisehirdeyim.benzer kazayı bende yasadım,alanonunde teyzenin teki kamikaze gibi önüme atlamıştı...çok mücadele ettim motoru devirmedik,teyzeyede kenarından kıyısından çarptım.o
An bana oldu...parmagi kırdım.onun sadece parmagi çıktı...:silent:Benimde çok moralim bozulmuştu,ama sürmeye devam ettim,ilk günler hekez önüme atlayacakmis gibi geliyordu çok tedirgindim.ama sonra gecti...
Moralini bozma,istersen birkaç gün ara ver ama sürmeye devam et.iy bir tecrübe oluyor böyle hadiseler...
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/138217-ilk-kazamda-motosikletten-sogudum-ne-yapabilirim-2.html

Zamanında ben açtım bu konuyu aradan 6 ay süre geçti ve hemen 1 ay sonra tekrar herşeyimle motara döndüm şimdi daha hevesli ve daha ''dikkatli'' kullanıyorum konuda ne yazdılarsa hepsine kesinlikle katılıyorum insan daha dikkat etmeye başlıyor eğer bırakmak istiyorsan motoru bırakma çek kenara benim gibi 1-2 hafta kalsın sonra kendin gideceksin aynı eskisi gibi bineceksin ve daha ''dikkatli''

geçmiş olsun bu arada.
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
Lafım arkadaşa değil başta belirtim geçmiş olsun ..

Araba kullanan arkadaşların hiç birisi kaza yaptım birdaha sürmicem demez çünkü ihtiyaçtır veya otobüse bindim kaza yaptı birdaha asla binmem diyen yok ancak iş motora gelince ..........

Abi olacak bunlar düşeceksin ışık önemli değil sen kendini koru ve hiç bir zaman acele etme burada acele etmişsin sonuç ufak bir denge kaybı diyelim kaza çok ayrı bi olay şuanki durumu fazla büyütmeye gerek yok
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Bende motoru ilk aldığımda birden yola atlayan bir teyzeye carptim.Benimki daha hafifti direksiyonu kırınca kolu aynaya çarptı.bunlar olabilecek şeyler hocam bunun için sevdadan dönülmez :)
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
131
ben karsıma birden çıkan jiple kafa kafaya çarpıştım. ben motordan soğumadıysam kimse soğumaz :queen: allah tekrarını göstermesin
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
19
Sen yine 5 ay sonra kaza yapmışsın ben motoru aldıktan 10 dk sonra ilk kazamı yapmıştım tabi o zaman kask mont eldiven hiçbirşey yok her tarafım haşat olmuştu tabi motorda o gün büyük yemin etmiştim bidaha motorun üzerine oturmam diye çünkü hem çok korkmuştum hemde kendime yedirememiştim baya bi soğumuştum. 1 hafta sonra herşey normale döndü tekrar binmeye başlamıştım
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
Bişey olmaz alışıırsın sağlam küfür et rahatlatıyor meditasyon gibi geliyor, bide çarpacağın şeye doğru bakma yayanın gittiği yönün tersine kır kaçışına bak fren işe yaramaz zaten zamanla çözersin ben acemilikte olduğu yerde düşen adamım sözümü dinle :)
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
21
Hepinize teşekkür ederim. Yalnız olmadığını bilmek insana gerçekten moral veriyor.

Bikaç hafta ara vermeyi düşünüyorum. Sonrası Allah kerim. :)
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
" güle güle :king: " deyip geçmiş olsun dememişim. ayıp etmişim. özür dilerim.

Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
Gecmis olsun. zamanla duzelir.ders olur size. hem Bidakine en ufak bi tehlike sezdiginizde korna yerine frene basarsiniz. Karsi taraf beni gorur simdi durur gibi dusuncelere kapilmayin siz motorcusunuz en buyuk risk sizde isi sansa birakmamak gerekiyor kendi hayatinizi karsi tarafin eline birakmayin diye solerler cok dogru aslinda. Karsi tarafta insan degilde bi arac olsaydi yine ayni seyimi yapardiniz acaba Sehir icinde hizinizi her an durabilecek sekilde ayarlamaniz lazim. Zamanla tecrube edinirsiniz cok takmayin kafaniza
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
35
Geçmiş olsun hocam. Eğer korkar binmezsen birdaha ömür boyu binmezsin babamdan biliyom. Geçensene 8 ayda bende talihsiz bi kaza geçirdim sağ köprücük kemiğim kırıldı iyileşme süreci yaklaşık 2 ay sürdü kazadan sonra binmiyicem diyordum biraz toparlıyınca tekrar binmeye başladım..
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
olayın heyecanı ve etkisinde kalarak motordan soğudum diyorsun ama kanına zehir motor zehiri işledi bikere. Bende yaklaşık 3 ay önce 30-40km hızla kaza yaptım. Omzum kırıldı. ameliyat oldum, sekiz vida ve bir platin taktılar anca toparlıyorum. ama motordan pişman değilim. Dedim ya 30-40km ile kaza yaptım hata bendeydi motorun bi suçu yokki motor sürmekten soğuyayım.
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
olayın heyecanı ve etkisinde kalarak motordan soğudum diyorsun ama kanına zehir motor zehiri işledi bikere. Bende yaklaşık 3 ay önce 30-40km hızla kaza yaptım. Omzum kırıldı. ameliyat oldum, sekiz vida ve bir platin taktılar anca toparlıyorum. ama motordan pişman değilim. Dedim ya 30-40km ile kaza yaptım hata bendeydi motorun bi suçu yokki motor sürmekten soğuyayım.

Nasil oldu merak ettim anlatabilirmisiniz
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Ben bir kere oruçluyken iftara 3 saat kala yola çıkmıştım yolda motosikletin üstünde sıcağın yorgunluğun tesiriyle uyumuşumm yoldan çıkıp çakılda

zor zoruna durdurabildim allahtan sadece yavaşça yana yatırdım ne bende ne motosiklette bişey yok o zaman soğumuştum..

2. seferde yolda giderken sağ tarafta duran bi kamyonet önüme kırdı çok zor kurtarmıştım o zaman başlarım böyle şeye deyip soğumuştum.

1 hafta sonra herşeyi unuttum şimdi havalar ısınsa diye bekliyorum :D
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Trafikte sürmek zorunda değilsiniz, enduro alıp dağa taşa çıkın :)
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
46
Öncelikle geçmiş olsun lakin hata sende arkadaşım. Yayalar var ve durabileceğin bir hızda sürmemişsin ki duramamışsın. Hatalarımızdan ders almamız lazım aman dikkat. Yayaya çarpmak büyük sıkıntı birşey olmaması sevindirici. Gelelim korkuna binme bir süre canın gerçekten isterse bin yine rahatsız oldun o zaman düşün şimdi olabildiğince sevinmeye bak kimseye birşey olmamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst